/  / Golf jest tylko jeden, ale ma wiele odmian

Golf jest tylko jeden, ale ma wiele odmian

null
© Volkswagen
null

Pod takim właśnie hasłem rusza ogólnopolska kampania reklamowa Volkswagena Golfa, która wykorzystuje gwary charakterystyczne dla różnych regionów naszego kraju.

"Pośród wielu wariantów Golfów każdy znajdzie coś dla siebie. Chcieliśmy, aby ta różnorodność wyrażała się także w sposobie mówienia o tym modelu. Dlatego przetłumaczyliśmy spot na dialekty. Tak, by każdy odbiorca znalazł bliską jego sercu wersję samego spotu - mówi Monika Leksowska z Volkswagen Group Polska.

Trzy wersje spotu VW Golfa można obejrzeć na profilu Volkswagen Polska na Facebooku, a także na na oficjalnym kanale marki na YouTube.

Volkswagen nie po raz pierwszy zwraca się bezpośrednio do mieszkańców poszczególnych regionów czy miast. "Volkswagen już wcześniej stosował przekazy do lokalnych społeczności. Outdoorowa kampania nowego Passata, którą prowadziliśmy w styczniu, była kierowana do mieszkańców konkretnych regionów. W haśle tej kampanii samochód witał mieszkańców Warszawy, Katowic czy Krakowa - przypomina Mateusz Liśkiewicz, kierownik ds. komunikacji marki Volkswagen Samochody Osobowe.


Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane