/  / Fotel lidera dla BMW

Fotel lidera dla BMW

null
© BMW
null

Producent z Monachium nie dał szans ani Audi, ani Mercedes-Benz w rywalizacji o tytuł najlepiej sprzedającej się marki premium na świecie AD 2014.

W roku minionym z salonów BMW wyjechało na świecie łącznie 1 811 700 samochodów (+9,5%). Dzięki takiemu wynikowi koncern z Monachium znów zajął pierwsze miejsce jako najczęściej wybierana marka segmentu premium.

Na miejscu drugim w statystykach światowych plasuje się Audi. Marka spod znaku pierścieni sprzedała w ubiegłym roku blisko 1 741 100 samochodów. Tym samym poprawiła swoje wyniki z roku 2013 o 10,5%.

Pozycja trzecia dla Mercedesa. Dealerzy marki znaleźli w minionym roku chętnych na 1 650 000 samochodów spod znaku srebrnej gwiazdy. Co ciekawe, tempo wzrostu wynosi aż 12,9%, czyli więcej niż w przypadku BMW oraz Audi.

Co ciekawe, nad koniec 2014 przewaga BMW nad Audi w ciągu jednego roku kalendarzowego zmniejszyła się o około 9 000 sztuk. Natomiast Mercedes o ponad 22 500 sprzedanych egzemplarzy skrócił dystans dzielący tą markę do Audi.
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane