/  / Ford Kuga z logo Vignale

Ford Kuga z logo Vignale

Ford Kuga Vignale Concept 2016
© Ford
Ford Kuga Vignale Concept 2016Ford Kuga Vignale Concept 2016Ford Kuga Vignale Concept 2016Ford Kuga Vignale Concept 2016Ford Kuga Vignale Concept 2016Ford Kuga Vignale Concept 2016Ford Kuga Vignale Concept 2016Ford Kuga Vignale Concept 2016

Klienci w Europie bardzo chętnie kupują egzemplarze Forda Kugi w bogatej wersji wyposażenia. Czemu więc nie zaproponować im jeszcze czegoś więcej?

Kuga Vignale Concept zaprezentuje się premierowo przed europejską publicznością, która odwiedzi targi samochodowe w Genewie (3-13 marca). Auto pręży się na stoisku Forda w perłowym kolorze nadwozia Vignale Palazzo Pearl. Przednie i tylne osłony zderzaków, obwódki lamp przeciwmgielnych oraz elementy dekoracyjne drzwi wykończono ciemnym lakierem. Całość uzupełniają czarne elementy dolnej osłony chłodnicy i obudowy lamp przeciwmgielnych.

Wnętrze Kugi Vignale Concept zdobi natomiast skórzane obicie siedzeń, paneli drzwiowych i deski rozdzielczej, wykończone specjalnie dobranymi nićmi. Skórę znajdziemy również m.in. we wnętrzu bagażnika.

Słupki drzwi wewnątrz oraz podsufitkę wzbogacono Alcantarą nawiązującą wyglądem do zamszu. Schowek przed pasażerem i konsola pod podłokietnikiem są flokowane, a centralna konsola przyciąga wzrok ciemnoszarym lakierem "Opale" z perłowym efektem.



Liczby nie kłamią
Skąd w ogóle pomysł na wersję Kuga Vignale Concept? Producent odpowiada jasno. Blisko 4 na 5 ze 102 000 egzemplarzy Kugi, jakie sprzedano w roku ubiegłym, stanowią wersje w specyfikacji Titanium. To potwierdza zainteresowanie klientów dobrze wyposażonymi SUV-ami.  

Zgodnie z prognozą firmy IHS, udział sprzedaży SUV-ów na tle wszystkich innych rodzajów aut wzrosnąć ma na rynku europejskim z 20% w 2014 roku do około 27% w roku 2020.

"Nasz studyjny model Ford Kuga Vignale Concept wychodzi bezpośrednio naprzeciw zapotrzebowaniu na ekskluzywne SUV-y i reprezentuje kwintesencję designu Forda, wysokiej jakości materiałów i precyzyjnego rzemiosła - wylicza Roelant de Waard, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i serwisu, Ford of Europe. "Uważamy, że warto rozszerzyć naszą ofertę ekskluzywnych modeli Forda, oferując klientom produkty spełniające ich wymagania".

ZOBACZ TEŻ:
Ford Kuga po kuracji odmładzającej
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane