/  / Flagowy Opel i cała naprzód

Flagowy Opel i cała naprzód

Opel|
null
© Opel
null

Zmodernizowany Opel Insignia cieszy się dużym wzięciem. Od momentu wprowadzenia produktu na rynek jesienią ubiegłego roku klienci złożyli już na Insignię łącznie 100 000 zamówień.

Przez pierwsze cztery miesiące bieżącego roku Insignia była najpopularniejszym modelem w swoim segmencie rynkowym w takich krajach europejskich jak Wielka Brytania, Hiszpania oraz Holandia. Na wielu innych rynkach, w tym w Belgii, we Włoszech, w Austrii, Szwajcarii i Norwegii, zmodernizowany Opel umocnił swoją pozycję, zajmując w rankingach sprzedaży drugie miejsce. Także w Niemczech Insignia uplasowała się na drugiej pozycji wśród modeli wolumenowych ze swojego segmentu. Stało się to za sprawą wynoszącego aż 46% wzrostu sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Równie dobre wyniki omawiany model notuje w Polsce, gdzie w kwietniu bieżącego roku Insignia została sklasyfikowana na drugim miejscu w swoim segmencie rynkowym (na podstawie danych IBRM SAMAR).

W rozszerzonej gamie Opla uwagę zwraca szczególnie Insignia Country Tourer. W odróżnieniu od kombi, przeznaczonego dla biznesmenów oraz jako samochód rodzinny, Country Tourer – z panelami ochronnymi na nadwoziu i osłonami podwozia, napędem na cztery koła i turbodoładowanymi silnikami o wysokim momencie obrotowym – powstał z myślą o kierowcach, dla których najważniejsza jest przygoda. Według danych producenta, na tak wyposażony samochód decyduje się około 5% nabywców.

Nowa Insignia z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4 o mocy 140 KM, systemem Start/Stop i sześciobiegową przekładnią manualną o obniżonym tarciu wewnętrznym w podstawowej wersji wyposażenia kosztuje 91 750 zł (PATRZ TUTAJ).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane