/  / Flagowy Hyundai nabiera rozpędu

Flagowy Hyundai nabiera rozpędu

null
© Hyundai
null

Genesis – czyli flagowa limuzyna marki Hyundai – znalazła już na świecie ponad 100 000 nabywców. Potrzeba było na to zaledwie 18 miesięcy.

Hyundai Genesis drugiej generacji wszedł do sprzedaży w listopadzie 2013. W ciągu zaledwie 18 miesięcy swojej obecności na rynku – czyli o 10 miesięcy wcześniej niż poprzednik – "koreańczyk" trafił do ponad 100 000 klientów na świecie.

W swojej ojczyźnie Genesis II uzyskał rezultat na poziomie 52 661 egzemplarzy, natomiast poza Koreą sprzedano 53 254 egzemplarze. Daje to więc łączny wynik 105 915 sztuk (stan na koniec maja 2015).

Hyundai Genesis – produkowany wyłącznie w koreańskich zakładach koncernu – jest do kupienia na rynku chińskim, w wybranych krajach europejskich (m.in. w Polsce), a także na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Północnej. Auto świeci triumfy zwłaszcza w USA, gdzie aktualnie zajmuje w swoim segmencie rynkowym wysoką, trzecią pozycję.

Hyundai Genesis zauroczył Playboya

Genesis oferuje w gamie dwie jednostki benzynowe do wyboru: 3.8 V6 lub 5.0 V8. Na rynku polskim kupić można tą pierwszą wersję, która rozwija moc 315 KM w połączeniu z 8-biegową skrzynią automatyczną.

Genesis to pierwszy sedan Hyundaia, który posiada napęd na wszystkie koła HTRAC.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane