/  / Co wolą Polacy: niższą cenę czy wyposażenie gratis?

Co wolą Polacy: niższą cenę czy wyposażenie gratis?

null
© Skoda
null

Najnowsza promocja Skody daje klientom możliwość wyboru między upustem cenowym a dodatkowymi elementami wyposażenia, które otrzymuje się bez dopłaty.

W czerwcu Skoda prowadzi następującą kampanię promocyjną: klient decydujący się na zakup modelu Rapid może zdecydować, czy woli otrzymać rabat 3 000 złotych, a może raczej wyposażenie dodatkowe o wartości do 6 000 zł w cenie auta. Co warto podkreślić, to nabywca sam wybiera dodatki z dostępnych w cenniku opcji.

O zmieniających się trendach na polskim rynku nowych osobówek i rosnącym zainteresowaniu wśród klientów ofertą modeli z lepszym wyposażeniem – a nie tylko tych, które można kupić w jak najniższej cenie – świadczyć mogą aktualne dane sprzedażowe Skody. I tak już przy wszystkich obecnie oferowanych modelach Skody klienci nad Wisłą najczęściej wybierają środkową wersję Ambition, oferującą optymalnie wyposażony egzemplarz za rozsądnie skalkulowaną cenę.
    
Coraz częściej we wszystkich modelach Skody wybierana jest także najwyższa wersja Elegance – przy jednoczesnym ograniczaniu zainteresowania podstawową konfiguracją Active. Np. w przypadku Octavii III i Superba II już blisko co czwarty egzemplarz wybierany jest właśnie w wersji Elegance.

Podobnie wygląda zainteresowanie polskich klientów ofertą Skody w segmencie B. Fabia II zdecydowanie najczęściej kupowana była w podstawowej wersji Active, na drugim miejscu plasował się środkowy poziom Ambition, a na topową odmianę Elegance decydował się zaledwie mniej niż 1% klientów. Po premierze Fabii trzeciej generacji trend się wyraźnie zmienił – teraz zdecydowanie najczęściej wybierana jest odmiana Ambition, zaś na najwyższą Elegance decyduje się blisko co piąty klient.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane