/  / Cadillac szykuje nowe wejście

Cadillac szykuje nowe wejście

null
© Cadillac
null

Mowa o rynku europejskim, gdzie marka Cadillac ma być pozycjonowana jako firma premium o własnym, unikalnym charakterze. Ważny element ofensywy koncernu to oprócz samych modeli również obsługa klienta świadczona na najwyższym poziomie.

Bliższe informacje dotyczące wzmocnienia aktywności marki Cadillac na Starym Kontynencie podano przy okazji wystawy motoryzacyjnej w Genewie. Jeszcze w tym roku firma zaoferuje europejskim klientom gamę modelową, która obejmować będzie łącznie samochody Cadillac ATS sedan i coupe, nowy CTS sedan, crossovera SRX, jak również nowej generacji model Cadillac Escalade. Dodajmy, że ATS coupe oraz nowy Escalade to europejskie premiery, które pojawiły się właśnie z okazji marcowej wystawy Genewa 2014.

Firma podkreśla, że jej nowe modele zdobywają nagrody branżowe, oferując wyróżniającą się w tłumie, nowoczesną stylistykę oraz dynamiczne właściwości jezdne.

Jako kolejna nowość, w pierwszych miesiącach roku 2015 w europejskiej gamie marki pojawi się też Cadillac ELR, czyli coupe z napędem elektrycznym. Ma to być samochód dla tych klientów, którym zależy na ekologii.

Amerykański koncern ujawnia ponadto, że w związku ze stopniowym wygaszaniem marki Chevrolet na rynku europejskim (PATRZ TUTAJ) kultowe samochody sportowe tego producenta, a mianowicie Corvette i Camaro, będą dostępne dzięki sieci sprzedaży marki Cadillac z zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta. W portfolio marki Chevrolet znajdą się takie "propozycje" jak Corvette Stingray coupe i kabriolet, wyczynowa wersja Z06 (od wiosny 2015), a także Chevrolet Camaro coupe i kabriolet.

W całym roku ubiegłym marka Cadillac sprzedała na świecie łącznie około 250 000 samochodów, przede wszystkim w takich krajach jak USA oraz Chiny.

Autor: Rafał Żaglewski
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane