/  / Bezpieczeństwo nie jest najważniejsze

Bezpieczeństwo nie jest najważniejsze

null
© DEKRA
null

Jak się okazuje, to nie elementy wpływające na bezpieczeństwo odgrywają dla niemieckich klientów kluczową rolę przy wyborze samochodu.

Na plan pierwszy wysuwa się cena. Tak przynajmniej wynika z sondażu, jaką z udziałem 1 200 osób przeprowadziła na rynku niemieckim DEKRA. Większość ankietowanych - czyli 34% - przy zakupie samochodu najczęściej kieruje się właśnie ceną oraz kalkulacją przyszłych kosztów.

Na kolejnych miejscach ankietowani wymieniają dopiero bezpieczeństwo (27%) oraz jakość (15%).

Chcą rabatu
A jak Niemcy najczęściej oszczędzają przy zakupie samochodu? Około 58% nabywców zamiast nowego auta z salonu wybiera model używany. Natomiast w co drugim przypadku klienci targują się o rabat.

Co ciekawe, tylko 5% niemieckich klientów przyznaje, że przy zakupie samochodu wcale nie musi oszczędzać.
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane