/  / Astra V – Aż nie chce się wysiadać

Astra V – Aż nie chce się wysiadać

null
© Opel
null

Nowa Astra to dynamiczna stylistyka, bardziej przestronne niż u poprzednika wnętrze oraz mniejsza masa własna. To również fotele, które według Opla należą do najbardziej komfortowych w całym segmencie.

Przednie fotele z nowej Astry to według zapowiedzi Opla prawdziwy majstersztyk i pokaz możliwości niemieckich konstruktorów. Oprócz regulacji w 18 kierunkach – w tym regulacji bocznych segmentów oparcia – siedzenia mogą być opcjonalnie wyposażone w takie funkcje jak np. mechanizm masujący i pamięć ustawień czy nawet system wentylacji, co jest unikatową ofertą w segmencie samochodów kompaktowych.

Fotele zaprojektowane dla Astry zyskały rekomendację AGR – niezależnego stowarzyszenia lekarzy i ekspertów zajmujących się profilaktyką problemów z kręgosłupem.

Wygodnie i z przodu, i z tyłu
Aby wygospodarować dodatkowo jeszcze więcej miejsca na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu, zastosowano znacznie bardziej zwartą konstrukcję oparć przednich foteli. Udało się to osiągnąć m.in. poprzez zastosowanie lżejszej pianki poliuretanowej oraz stelaża z ultrawysokowytrzymałej stali.


"Nowe fotele są o około 10 kg lżejsze niż w poprzednim modelu - wyjaśnia Andrew Leuchtmann, dyrektor działu GME Interiors. Dotyczy to nie tylko foteli przednich. Również tylne siedzenia w nowej Astrze ważą mniej i są bardziej kompaktowe, mają zoptymalizowany profil, a bardziej stromo umieszczone siedzisko zapewnia lepsze podparcie ud.

Opcjonalnie można też zamówić podgrzewanie miejsc skrajnych na tylnej kanapie.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane