/  / Artysta promuje Lexusa NX

Artysta promuje Lexusa NX

Lexus|
null
© Lexus
null

Lexus NX to najnowszy model japońskiej marki, pozycjonowany w segmencie kompaktowych SUV-ów premium. Na polskim rynku auto jest już do kupienia w ramach tzw. przedsprzedaży.

Lexus Europe nawiązał współpracę ze światowym artystą, innowatorem i muzykiem występującym pod pseudonimem will.i.am. Ten uhonorowany nagrodą Grammy artysta w ramach kampanii Striking Angles, reklamującej nowego Lexusa NX, będzie promował jego prowokacyjną stylistykę i rozwiązania techniczne.

Lexus NX od 154 500 złotych

W ten sposób zapoczątkowana zostaje współpraca pomiędzy światem muzyki, stylistyki oraz techniki. W jej ramach will.i.am zaprojektuje własną limitowaną edycję modelu NX. Wystąpi również w reklamach telewizyjnych, które pojawią się w późniejszym okresie tego roku.

Mówi Alain Uyttenhoven, szef Lexus Europe: "Jesteśmy naprawdę podekscytowani perspektywą współpracy z will.i.am. Jego niezwykły talent projektancki i innowacyjność, w połączeniu z niewiarygodną kreatywnością czynią go idealnym partnerem dla naszej kampanii Striking Angles, promującej Lexusa NX".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane