/  / Alfa Giulia czeka w blokach startowych

Alfa Giulia czeka w blokach startowych

null
© Alfa Romeo
null

Dla włoskiej marki nadszedł najbardziej oczekiwany moment A.D. 2016. To oczywiście premiera modelu Alfa Romeo Giulia, który już niebawem wejdzie do sprzedaży w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych.

Osoby odwiedzające salon samochodowy w Genewie – jako pierwsi na świecie – mogą zobaczyć egzemplarze nowego modelu Alfa Romeo w trzech dostępnych poziomach wyposażenia (Giulia, Giulia Super oraz Giulia Quadrifoglio). Przygotowane wersje silnikowe to: 2.2 JTDM 150/180 KM z manualną 6-biegową lub automatyczną 8-stopniową skrzynią biegów, a także benzyniak 2.9 V6 BiTurbo o mocy aż 510 KM. Dla topowej odmiany w gamie "włoszki" przewidziano manualną skrzynią 6-biegową.

Wyposażenie bazowe "zwykłej" wersji Giulia obejmuje takie elementy standardowe jak m.in. system zapobiegania kolizji czołowych (FCW) z autonomicznym hamowaniem awaryjnym  (AEB) i możliwością wykrywania pieszych, ostrzeganie przed niezamierzonym zjechaniem z własnego pasa ruchu (LDW) oraz tempomat z ogranicznikiem prędkości. Do tego dochodzą np. felgi ze stopów lekkich 16-calowe, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, system Alfa DNA oraz układ audio Connect 6,5".

Wersja Giulia Super oferuje dodatkowo siedzenia pokryte skórą i tkaniną w różnych odcieniach, specjalne wykończenie kabiny pasażerskiej, jak również felgi ze stopów lekkich o rozmiarze 17 cali.



Ukoronowaniem gamy jest natomiast Giulia Quadrifoglio, która dodatkowo posiada w standardzie fotele sportowe obite skórą i tkaniną Alcantara, sportową kierownicę z czerwonym przyciskiem uruchamiania silnika, elementy wykończeniowe z włókna węglowego oraz spoilery aerodynamiczne na karoserii. Komfort i bezpieczeństwo podczas jazdy zapewnia natomiast asystent martwego pola lusterek i kamera tylna, oprócz tego reflektory ksenonowe w technologii AFS. Ponadto mamy jeszcze np. takie "bajery" jak system Active Aero Splitter, systemy poprawiające parametry hamowania, selektor DNA Pro z trybem Race, który współpracuje z systemem CDC (Chassis Domain Control) oraz Torque Vectoring.

Spośród opcji dodatkowo płatnych, które pozwalają na dalsze wzbogacenie wyposażenia seryjnego, wyróżniają się pakiety Lux i Sport. Ten pierwszy zawiera w sobie wysokiej jakości skórę, regulację elektryczną siedzeń, funkcję podgrzewania foteli, wykończenie kabiny w naturalnym drewnie, chromowane profile pod bocznymi szybami oraz reflektory ksenonowe 35W z adaptacyjnym systemem oświetlania AFS.

Pakiet Sport uzupełnia natomiast wyposażenie wersji Super o sportową kierownicę, elementy wykończenia aluminium na desce rozdzielczej, tunelu środkowym i paneli drzwi oraz reflektory ksenonowe.

Według zapowiedzi producenta, zamówienia można będzie składać od 15 kwietnia. W przypadku topowej wersji Quadrifoglio nowa Giulia będzie progresywnie wprowadzana na wszystkie rynki EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane