/  /  /  /  / Volvo XC60 ma wszystko na oku
Volvo XC60

Volvo XC60

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Średnia
Cena141 200 zł - 224 500 zł (aktualizacja: 2016-10-01)
Emisja CO2117 g/km - 179 g/km
Żużycie paliwa4,5 L/100km - 7,7 L/100km
 

Volvo XC60 ma wszystko na oku

Volvo Auto Polska|
null
© Volvo
null

Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 oraz unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju i potrwa dwa miesiące.

Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Safety. Jest to układ, który przy użyciu czujnika laserowego wbudowanego w górną część szyby monitoruje ruch przed samochodem. Jeżeli kierowca nie zareaguje na zwolnienie lub zatrzymanie pojazdu jadącego przed nim, samochód wyposażony w City Safety automatycznie zahamuje unikając zderzenia.

System jest aktywny przy prędkościach do 50 km/h.

Volvo XC60 z technologią City Safety jako wyposażeniem standardowym jest dostępny od 127 900 zł brutto.

"Kierowcy mają na drodze wiele czynników rozpraszających, co sprzyja popularnym w mieście stłuczkom w tył pojazdu poprzedzającego. Volvo XC60, dzięki City Safety, redukuje to zagrożenie do minimum. Planując kampanię, chcieliśmy pokazać urodę samochodu, jednocześnie podkreślając jego bezpieczeństwo. Ten model to prawdziwa perełka w gamie Volvo, dlatego trzeba o nim mówić - uważa Łukasz Wójcik, Communication Manager z Volvo Auto Polska.

Volvo zaplanowało kampanię centralną, ogólnopolską, ale też dostarczyło materiały swoim autoryzowanym dealerom, którzy mogą prowadzić działania w lokalnych mediach.

Główne kanały komunikacji to telewizja, radio, a także całostronnicowe reklamy w kolorowych magazynach (tygodniki opinii, miesięczniki dla kobiet, prasa biznesowa i motoryzacyjna).

Cyfrowe bilboardy można zobaczyć na kluczowych portalach internetowych, a wybrani klienci otrzymali dedykowanego tej kampanii informacyjnego maila. Volvo postanowiło dotrzeć z przekazem używając nośników wielkoformatowych w ośmiu dużych miastach (billboardy, backlighty i frontlighty).

Pomyślano także o użytkownikach urządzeń przenośnych i dla tej grupy przygotowana została reklama w Mobile RSS.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Volvo XC60