/  /  /  / Z kratką i bez VAT. Kampania Volvo Auto Polska
Volvo

Volvo

Zmień
Po raz pierwszy nazwa Volvo pojawiła się w 90 lat temu na łożyskach kulkowych. Jako znak towarowy oficjalnie zarejestrowano ją 22 czerwca 1915 roku. Od tego czasu znakiem Volvo sygnowano każde łożysko, wyprodukowane przez SKF, na którego zewnętrznej stronie umieszczano logo Volvo. Wraz z rozwojem firmy znak ten pojawiał się na samochodach, ciężarówkach, łodziach czy samolotach.
Dowiedz się więcej o marce
 

Z kratką i bez VAT. Kampania Volvo Auto Polska

Volvo Auto Polska|
null
© Volvo
nullnullnullnull

Volvo Auto Polska rusza z mocną kampanią sprzedażową i zbiera zamówienia na samochody osobowe z homologacją ciężarową N1. Od 1 stycznia przyszłego roku umożliwi ona odliczanie całej wysokości podatku VAT od pełnej wartości pojazdu i od paliwa.

"Wszystkie przesłanki wskazują na to, że czeka nas okres przejściowy, kiedy na kilka tygodni powrócą stare zasady odliczania podatku VAT. Będą one dla przedsiębiorców znacznie korzystniejsze niż przepisy obowiązujące obecnie - mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska.

"Przedsiębiorcy kupujący samochód z homologacją ciężarową N1 będą mogli odliczyć podatek VAT od całej wartości pojazdu oraz od paliwa. Dlatego z odpowiednim wyprzedzeniem przeprowadziliśmy proces homologacyjny dla wybranych modeli i zaczynamy przyjmować zamówienia na te samochody".

Homologację ciężarową N1 spełniają modele, które stanowią obecnie ponad 80% sprzedaży Volvo w Polsce. Są to V40, V60 i V70 oraz XC60, XC70 i XC90. Dwa pierwsze z nich będą rejestrowane jako auta czteroosobowe. Pozostałe będą rejestrowane jako samochody pięcioosobowe.

Klienci będą mogli wybrać kratkę dopasowaną do koloru tapicerki: czarną lub beżową. Auta będą posiadały wymagane europejskie potwierdzenia zgodności.

"To jedna z najważniejszych akcji marketingowych, jakie przeprowadzaliśmy w ostatnich latach. Zachęcamy klientów firmowych do korzystnego zakupu samochodu z tzw. kratką i wykorzystanie okresu przejściowego w przepisach dotyczących VAT - dodaje Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Auto Polska.

"W naszej kampanii wykorzystaliśmy postać Szkota, który kojarzy się z oszczędnością, a także z kratą. Podkreślamy też, że nasza akcja dotyczy samochodów z rocznika 2014. Oprócz możliwość odliczenia VAT klienci firmowi mogą skorzystać także ze wszystkich atrakcyjnych ofert handlowych, które łączą się z akcją VAT".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane

Najnowsze wiadomości - Volvo

Reklama