/  /  /  / Volvo numerem 1 w badaniu satysfakcji dealerów samochodowych
Volvo

Volvo

Zmień
Po raz pierwszy nazwa Volvo pojawiła się w 90 lat temu na łożyskach kulkowych. Jako znak towarowy oficjalnie zarejestrowano ją 22 czerwca 1915 roku. Od tego czasu znakiem Volvo sygnowano każde łożysko, wyprodukowane przez SKF, na którego zewnętrznej stronie umieszczano logo Volvo. Wraz z rozwojem firmy znak ten pojawiał się na samochodach, ciężarówkach, łodziach czy samolotach.
Dowiedz się więcej o marce
 

Volvo numerem 1 w badaniu satysfakcji dealerów samochodowych

Volvo Auto Polska|
null
© Volvo Auto Polska
nullnull

Volvo Auto Polska trzeci raz z rzędu zwyciężyło w szóstej edycji niezależnego badania satysfakcji dealerów samochodowych.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Badanie to powstaje na bazie ankiet wypełnianych przez dealerów aut różnych marek, którzy oceniają swoją współpracę z importerem. W raporcie oceniana była atrakcyjność oferty modelowej, skuteczność działań marketingowych, poziom rentowności, a także całokształt współpracy z importerami.

Patronem badania był Związek Dealerów Samochodów oraz Polska Izba Motoryzacji. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę DCG Dealer Consulting pod patronatem merytorycznym firmy doradczej Ernst&Young.

Wzięto w nim pod uwagę 26 marek samochodów osobowych.

Wyniki badania satysfakcji dealerów samochodowych 2013

Importerem, który uzyskał najlepsze oceny od własnych dealerów, została firma Volvo Auto Polska. Jest to czwarte zwycięstwo tej marki w sześcioletniej historii badania, a jednocześnie trzecie trofeum zdobyte rok po roku.

Na drugim miejscu uplasowała się marka Alfa Romeo, a na trzecim Mercedes-Benz.

"Aby być marką premium, nie wystarczy zaoferować produkty dobrej jakości. Całe otoczenie biznesowe musi być dostosowane do poziomu naszych samochodów: od obsługi klienta po doskonałe relacje z dealerami, którzy są naszymi najbliższymi partnerami w biznesie - powiedział Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska.

"Otrzymana nagroda stanowi dowód, że jesteśmy w tym obszarze bardzo konsekwentni. Przy zachowaniu modelu pracy z dealerami, opartego na wzajemnym zaufaniu, łatwiej jest osiągać ambitne cele sprzedaży, jakie sobie stawiamy. Jeszcze raz dziękuję wszystkim osobom, które tak pozytywnie nas oceniły".

Mocne strony Volvo
Na najwyższą ocenę generalną złożyło się wiele elementów pośrednich. Volvo uzyskało najwyższe noty w następujących kategoriach: ocena systemu dystrybucji, ocena programów marketingowych prowadzanych przez importera, ocena stopnia zainteresowania importera opiniami dealera, ocena menedżerów pracujących u importera, ocena szkoleń ze sprzedaży.

Dealerzy wysoko ocenili Volvo także w kategorii jakości produktów finansujących zakup samochodu, gotowości pomocy ze strony importera oraz etyki działalności biznesowej importera.

Ciekawostką jest to, że wszyscy ankietowani prowadzący obecnie salony Volvo ponownie zdecydowaliby się na współpracę z tą marką. Tylko jedna marka oprócz Volvo może się tym pochwalić.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane

Najnowsze wiadomości - Volvo

Reklama