/  /  /  / Atrakcyjne ceny modeli Volvo
Volvo

Volvo

Zmień
Po raz pierwszy nazwa Volvo pojawiła się w 90 lat temu na łożyskach kulkowych. Jako znak towarowy oficjalnie zarejestrowano ją 22 czerwca 1915 roku. Od tego czasu znakiem Volvo sygnowano każde łożysko, wyprodukowane przez SKF, na którego zewnętrznej stronie umieszczano logo Volvo. Wraz z rozwojem firmy znak ten pojawiał się na samochodach, ciężarówkach, łodziach czy samolotach.
Dowiedz się więcej o marce
 

Atrakcyjne ceny modeli Volvo

Volvo Auto Polska|
null
© Volvo
null

Po ofercie dla przedsiębiorców Volvo postanowiło przygotować propozycję dla klientów indywidualnych. Samochody Volvo z małej platformy (C30, S40 oraz V50) można od teraz nabyć z rabatem 12 700 zł.

Dodatkowo właściciele co najmniej 3-letnich modeli Volvo mogą skorzystać ze zniżki na przegląd swojego auta: jego koszt rozpoczyna się już od 800 zł.

W ramach oferty „Gorące Ceny”, rabatem zostały objęte modele Volvo C30, S40, V50 z silnikami 2.0 i 2.0F oraz wersjami wyposażenia Kinetic i wyższymi.

Cena każdego z modelu do końca marca jest niższa o 12 700 zł, a ilość egzemplarzy objętych zniżką jest ograniczona.

Przegląd od 800 zł to z kolei oferta dla właścicieli 3-letnich i starszych samochodów Volvo. W jej skład wchodzi wymiana oleju, filtrów i świec zapłonowych oraz sprawdzenie stanu technicznego pojazdu. Z rabatu można skorzystać do 18 marca.

Historyczny wynik Volvo Auto Polska

Dla klientów zainteresowanych nabyciem używanego samochodu Volvo ma również godną uwagę propozycję. Od ponad roku sprzedawane są używane auta w programie Volvo Selekt.

Aby auto zostało dopuszczone do programu, musi przejść szczegółową kontrolę techniczną oraz spełnić dwa główne wymogi: nie być starsze niż 5 lat i posiadać przebieg niższy niż 150 000 km.

Dodatkową korzyścią dla osoby, która zdecyduje się na zakup samochodu używanego Volvo w ramach programu Volvo Selekt, jest 12-miesięczna ochrona od wystąpienia awarii, roczny assistance ważny w całej Europie oraz możliwość wymiany auta w ciągu 30 dni lub po przejechaniu nie więcej niż 1 500 km.

"Staramy się proponować atrakcyjne oferty zarówno dla naszych potencjalnych, jak i aktualnych klientów. Dlatego wprowadzamy rabaty na nowe samochody i obniżamy koszty serwisu dla właścicieli starszych Volvo - powiedział Mariusz Nycz, dyrektor marketingu i PR w Volvo Auto Polska.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane

Najnowsze wiadomości - Volvo

Reklama