/  /  /  / Anna Grzelewska to nowy Communication Manager w Volvo Auto Polska
Volvo

Volvo

Zmień
Po raz pierwszy nazwa Volvo pojawiła się w 90 lat temu na łożyskach kulkowych. Jako znak towarowy oficjalnie zarejestrowano ją 22 czerwca 1915 roku. Od tego czasu znakiem Volvo sygnowano każde łożysko, wyprodukowane przez SKF, na którego zewnętrznej stronie umieszczano logo Volvo. Wraz z rozwojem firmy znak ten pojawiał się na samochodach, ciężarówkach, łodziach czy samolotach.
Dowiedz się więcej o marce
 

Anna Grzelewska to nowy Communication Manager w Volvo Auto Polska

Volvo Auto Polska|
null
null

Anna Grzelewska objęła obowiązki Communication Managera w Volvo Auto Polska. Będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji marketingowej szwedzkiego producenta, w tym za kampanie marketingowe poszczególnych modeli marki. Dodatkowo będzie prowadziła dział marketingu dealerskiego i internetowego.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Anna Grzelewska jest absolwentką Hogeschool Brabant w Bredzie (Holandia), gdzie studiowała zarządzanie i marketing. Swoją karierę w marketingu zaczynała w 1999 roku w branży FMCG, zarządzając znanymi markami takich firm jak Henkel, J&J, Kimberly Clark. Następnie w latach 2006-2010 była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów i marek w branży alkoholowej w firmie Carlsberg.

Przez ostatnie lata zarządzała grupą produktów audio-video oraz kategorią telewizorów Bravia w Polsce i w krajach Bałtyckich, w firmie Sony.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane

Najnowsze wiadomości - Volvo

Reklama