/  /  /  /  / Volvo S60 i V60 w nowej kampanii reklamowej
Volvo V60

Volvo V60

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Średnia
Cena123 100 zł - 287 100 zł (aktualizacja: 2016-10-01)
Emisja CO248 g/km - 186 g/km
Żużycie paliwa1,8 L/100km - 8,1 L/100km
 

Volvo S60 i V60 w nowej kampanii reklamowej

Volvo Auto Polska|
null
© Volvo Auto Polska
null

Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli (S60 i V60). Akcja obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Spoty zostaną wyemitowane również w kinach w 14 polskich miastach.

Nowe spoty reklamowe zostaną zaprezentowano zarówno w telewizji ogólnopolskiej (TVN i Polsat), jak i również na kanałach tematycznych takich jak TVN Style, czy Polsat Play.

Reklamy S60 i V60 zostaną także wykorzystane w kampanii prasowej w magazynach motoryzacyjnych, lifestylowych oraz pismach biznesowych. Dodatkowo, do końca marca spoty Volvo będzie można obejrzeć w sieci kin Cinema City.

"Założeniem kampanii jest odświeżenie wizerunku popularnych modeli obecnych już w sprzedaży oraz zachęcenie do odbycia jazdy próbnej. Po launchu Volvo S60 i V60 w 2010 roku to dobry czas na takie przypomnienie - powiedział Łukasz Wójcik, communication manager w Volvo Auto Polska.

Za przygotowanie spotów odpowiadała agencja Amsterdam Arnold. Z kolei ich adaptacją na polskim rynku zajęła się agencja reklamowa Good (przekształcona z Brainshop U-boot).

Dodatkowo za wdrożenie materiałów Digital była odpowiedzialna firma K2 Internet.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Volvo V60