/  /  / S60
Volvo S60

Volvo S60

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Średnia
Cena123 100 zł - 288 000 zł (aktualizacja: 2016-10-01)
Emisja CO299 g/km - 179 g/km
Żużycie paliwa3,8 L/100km - 7,8 L/100km
 
Volvo S60 R-Design 2014
© IBRM Samar
Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014Volvo S60 R-Design 2014
Volvo S60 to średniej klasy limuzyna należąca do segmentu D, która wpisuje się pomiędzy mniejszą S40 i dużą, luksusową S80. Auto zastąpiło model S70, a w salonach dealerskich pojawiło się w 2001 roku. Z kolei druga generacja miała swój debiut podczas salonu samochodowego w Genewie w 2010 roku. Korzysta ona z wielu rozwiązań, które znane już były w innych modelach szwedzkiej marki, przede wszystkim z S80 oraz XC60. W porównaniu do swojego poprzednika jest większy praktycznie pod każdym względem. Długość wynosi bowiem 4,63 metra (+5 cm), szerokość 1,86 metra (+5 cm), zaś wysokość 1,48 metra (+5,5 cm). O 6 cm wzrósł również rozstaw osi, dzięki czemu zwiększyła się zarówno ilość miejsca dla pasażerów wewnątrz, jak i pojemność bagażnika. Najnowsze rozwiązania techniczne wprowadzane przez konstruktorów Volvo powiązane są z zapewnieniem jeszcze większego bezpieczeństwa, w szczególności dla pieszych w przypadku potrącenia. Na rynku europejskim samochód będzie dostępny tylko z zawieszeniem sportowym, podczas gdy w Ameryce będzie to zawieszenie komfortowe. Dodatkowo każdy klient będzie mógł zamówić samokorygujące, aktywne zawieszenie Four-C. Produkcja tego modelu odbywa się w belgijskich zakładach Volvo położonych w miejscowości Genk.

Szwedzka marka powoli odchodzi od swojej tradycyjnej, stonowanej stylistyki, w której dominują kanty i płaskie powierzchnie. Pierwszym odstępem od tej reguły był model XC60 i druga generacja S60 idzie w tym samym kierunku. Auto otrzymało bardziej dynamiczny i sportowy design. Jest to zasługa przede wszystkim przedniej części pojazdu, gdzie wyróżniającymi się elementami są przednie, lekko rozciągnięte, reflektory, a także atrapa chłodnicy i sportowo wyglądający wlot powietrza w przednim zderzaku. O nastawieniu na dynamizm świadczy również linia dachu, która przybrała formę łuku oraz wznoszącą się linia bocznych szyb. Wnętrze z kolei zostało zainspirowane wyścigami samochodowymi. Widoczne jest to w wykonaniu deski rozdzielczej i drzwi, a także dzięki zastosowaniu sportowych foteli.

Volvo od lat kojarzone jest z przywiązywaniem dużej uwagi do kwestii bezpieczeństwa. Modelem S60 potwierdza te aspiracje. Auto posiada bowiem w standardzie zestaw przednich, bocznych oraz kurtynowych poduszek powietrznych, a także systemy elektroniczne takie jak ABS zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, układ rozdziału siły hamowania EBD, czy też układ dynamicznej kontroli trakcji i stabilności DSTC i układ wspomagania nagłego hamowania EBA. Wśród dodatkowego wyposażenia znajduje się system City Safety, który pozwala uniknąć kolizji z samochodem poprzedzającym, a także system aktywnej ochrony pieszego. Dotychczas nie przeprowadzono testów zderzeniowych organizacji EuroNCAP na modelu S60.

Wśród konkurentów Volvo S60 znajduje się Saab 9-3, Audi A4, Alfa Romeo 159, Lexus IS, Mercedes klasa C oraz BMW serii 3.

 

S60 najczęściej porównywany z

BMW 3
BMW 3
Lada 4x4
Lada 4x4
Lexus IS
Lexus IS
Mazda Mazda6
Mazda Mazda6
Mercedes C
Mercedes C
Opel Insignia
Opel Insignia
Volvo V60
Volvo V60
Reklama