/  /  /  / Volvo rusza z nową akcją sprzedażową
Volvo

Volvo

Zmień
Po raz pierwszy nazwa Volvo pojawiła się w 90 lat temu na łożyskach kulkowych. Jako znak towarowy oficjalnie zarejestrowano ją 22 czerwca 1915 roku. Od tego czasu znakiem Volvo sygnowano każde łożysko, wyprodukowane przez SKF, na którego zewnętrznej stronie umieszczano logo Volvo. Wraz z rozwojem firmy znak ten pojawiał się na samochodach, ciężarówkach, łodziach czy samolotach.
Dowiedz się więcej o marce
 

Volvo rusza z nową akcją sprzedażową

Volvo Auto Polska|
null
© Volvo
null

Volvo Auto Polska rusza z kolejną, nietypową akcją wspierającą sprzedaż. Klienci otrzymają dodatkową kwotę od 5 000 do 20 000 zł, którą mogą przeznaczyć na dowolne wyposażenie pojazdu.

Akcja potrwa do końca czerwca i obejmie wszystkie samochody z roku modelowego 2014, z wyłączeniem XC90.

"Najczęściej producenci segmentu premium narzucają klientom elementy wyposażenia, które są dodawane gratis. Może być to automatyczna skrzynia biegów, nawigacja lub czujniki cofania. My postanowiliśmy wybrać zupełnie inną drogę. Hasło naszej marki to "Design Around You". Dlatego pozostawiliśmy naszym klientom możliwość dowolnej konfiguracji wyposażenia samochodu. Klienci mogą też otrzymać rabat lub podzielić daną kwotę między wyposażenie i rabat - mówi Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Auto Polska.

Jakich modeli dotyczy akcja?
Akcja dotyczy całej gamy modelowej Volvo, poza XC90, które będzie objęte inną ofertą specjalną. W zależności od modelu i rodzaju silnika klienci otrzymają bonus w wysokości 5 000, 8 000, 10 000 lub 20 000 zł.

Można go przeznaczyć na dowolnie wybrane wyposażenie pojazdu, rabat lub częściowe doposażenie pojazdu i częściowy rabat.

O szczegółach akcji można dowiadywać się u autoryzowanych dealerów Volvo.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Najnowsze wiadomości - Volvo

Reklama