/  /  /  / Druga faza akcji serwisowej Volvo z października
Volvo

Volvo

Zmień
Po raz pierwszy nazwa Volvo pojawiła się w 90 lat temu na łożyskach kulkowych. Jako znak towarowy oficjalnie zarejestrowano ją 22 czerwca 1915 roku. Od tego czasu znakiem Volvo sygnowano każde łożysko, wyprodukowane przez SKF, na którego zewnętrznej stronie umieszczano logo Volvo. Wraz z rozwojem firmy znak ten pojawiał się na samochodach, ciężarówkach, łodziach czy samolotach.
Dowiedz się więcej o marce
 

Druga faza akcji serwisowej Volvo z października

UOKIK|

Jak poinformowała firma Volvo Auto Polska, wybrane egzemplarze modelu Volvo S80, V70, XC70 oraz XC60 mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.

Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Volvo Auto Polska, generalny importer rozpoczął drugi cykl kampanii serwisowej ogłoszonej w październiku. Otóż w niektórych egzemplarzach modelu Volvo S80, V70, XC70 oraz XC60 (auta z roku modelowego 2007-2009) mogłoby potencjalnie wystąpić przyspieszone zużycie rolki napinacza paska klinowego, co może powodować jego głośniejszą pracę.

W skrajnych przypadkach mogłoby teoretycznie dojść do wyślizgnięcia się paska klinowego z napinacza i nagłej utraty wspomagania kierownicy.

Na rynku polskim drugim cyklem kampanii naprawczej objętych jest 968 samochodów Volvo (lista numerów VIN patrz tutaj).

Generalny importer zadeklarował, iż właściciele samochodów objętych kampanią naprawczą zostaną powiadomieni listem poleconym o usterce i zapraszani do autoryzowanych stacji obsługi w celu dokonania stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Volvo Auto Polska (adres: ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa; tel.: 22 566 28 00, fax: 22 566 28 88).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Najnowsze wiadomości - Volvo

Reklama