/  /  /  / Nowy Volkswagen Golf na targach w Paryżu
Volkswagen

Volkswagen

Zmień
Volkswagen, marka samochodów produkowanych przez niemiecki koncern Volkswagen AG. Nazwa oznacza w tłumaczeniu "Ludowy samochód" lub "Samochód ludu".Historia firmy rozpoczęła się 17 stycznia 1934 , gdy Ferdinand Porsche przedstawił rządowi niemieckiemu projekt samochodu - legendarnego Garbusa, który został zatwierdzony do produkcji w 1938 roku.
Dowiedz się więcej o marce
 

Nowy Volkswagen Golf na targach w Paryżu

Volkswagen|
null
© Volkswagen
nullnullnullnullnullnullnull

Podczas targów w Paryżu na stoisku Volkswagena zaprezentuje się Golf siódmej generacji jako bliski ostatecznej wersji produkcyjnej Golf BlueMotion oraz usportowiony Golf GTI. Oto pierwsze zdjęcia tych modeli.

W centrum uwagi targowego stoiska Volkswagena na paryskim salonie samochodowym będzie nowy Golf. Stoisko nazwane Volkswagen Hyperdrive to duża, interaktywna scena przedstawiająca samochód przy użyciu projekcji filmowych, inscenizacji świetlnych i interakcji z widzami.

Obok nowego Golfa, prezentowanego w różnych liniach wyposażenia, Volkswagen przedstawi na 2763 m2 między innymi różne warianty up!, CC, Beetle oraz modele R-Line.

"Tegorocznym stoiskiem na targach w Paryżu chcemy udowodnić nasz emocjonalny stosunek do klienta i samochodu, a jednocześnie optymalnie przybliżyć oglądającym nowego Golfa - wyjaśnia Giovanni Perosino, dyrektor działu marketingu i komunikacji marki Volkswagen. "W tym celu architektura naszej wystawy, eksponaty i komunikacja podążają nowymi drogami".

Nowy Volkswagen Golf. Ceny w Polsce od 59 990 zł

Trójwymiarowa konstrukcja przestrzenna Hyperdrive ma długość 90 metrów i powierzchnię 998 m2. W jej wnętrzu umieszczono strefy dla gości powiązane z fazami kampanii marketingowej. Zwiedzający po powitaniu oryginalnym francuskim makaronikiem zostanie skierowany bezpośrednio do strefy Onething, w której pozna siedem osobistych pytań pierwszej części kampanii Golfa. W kolejnej strefie Excitement wyświetlany będzie nakręcony dużym nakładem pracy film o nowym Golfie.

Sercem prezentacji targowej jest Feature Lab: to interaktywna płaszczyzna o długości 30 metrów, będąca połączeniem realnej i multimedialnej prezentacji samochodu. Dzięki technologii laserowo-radarowej goście targowi będą mogli jak na ogromnym tablecie indywidualnie obejrzeć innowacje produktu.

W znajdującej się obok strefie technicznej Innovation Cell Volkswagen umieścił informacje związane z ochroną środowiska i powiązanymi z nią innowacjami.

Pod względem architektonicznym Volkswagen Hyperdrive nawiązuje do charakterystycznych elementów stylistycznych nowego Golfa takich jak ostra linia Tornado, rzucające się w oczy zamknięcie wlewu paliwa oraz słupek A i C.

"Ponadczasowy design nowego Golfa był dla nas inspiracją przy projektowaniu architektury - powiedział Perosino.

Pracownicy montujący stoisko ułożyli ponad 100 kilometrów przewodów i zużyli 138 ton stali. Aby dowieźć całe wyposażenie stoiska targowego, potrzebnych było 125 samochodów ciężarowych.

Golf BlueMotion i Golf GTI
W studyjnym Golfie BlueMotion kolejnej generacji Volkswagen prezentuje kompleksowe, a jednocześnie osiągalne cenowo technologie pozwalające zaoszczędzić paliwo. Przyszły Golf BlueMotion robi wrażenie średnim spalaniem 3,2 l/100 km, co odpowiada wartości CO2 85 g/km.

Wariant seryjny Golfa BlueMotion dostępny będzie na rynku przyszłym latem.

Dowodem na to, że także sportowe samochody mogą być oszczędne, jest prototyp nowego Golfa GTI. Zużycie paliwa przez siódmą generację tego sportowego klasyka, wynoszące 6,0 l/100 km, to kolejny rekord w tej klasie samochodów.

Średnie spalanie rozwijającego moc 220 KM Golfa GTI zostało zredukowane w porównaniu z poprzednikiem o 1,3 litra, czyli o 18%. Według danych producenta, samochód do 100 km na godzinę rozpędza się w czasie 6,6 sekundy.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama