/  /  /  /  / KADRY | Zmiany w dziale marketingu i PR marki Volkswagen
Volkswagen Touareg

Volkswagen Touareg 2

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Wyższa
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

KADRY | Zmiany w dziale marketingu i PR marki Volkswagen

Dziś Jerzy Krężlewski przestał pełnić funkcję dyrektora marketingu i PR marki Volkswagen. Dr Krężlewski związany był z grupą Volkswagena od 1992 roku.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
7 czerwca jest ostatnim dniem pracy Jerzego Krężlewskiego w firmie Volkswagen Group Polska. Dr Krężlewski związany był z markami Volkswagen, Audi i Volkswagen Samochody Użytkowe od 1992 roku, będąc odpowiedzialnym za marketing w spółce Kulczyk Tradex.

Po zmianach w strukturze firmy od 2008 roku menadżer kierował działem marketingu i PR marki Volkswagen. W 2012 roku, po przejęciu spółki Kulczyk Tradex przez Volkswagen AG, dr Krężlewski odpowiadał także za PR firmy Volkswagen Group Polska.

Jerzy Krężlewski zdecydował dziś o kontynuowaniu swojej kariery poza strukturami firmy.

Do czasu powołania nowego dyrektora za marketing marki Volkswagen odpowiadał będzie Mateusz Liśkiewicz (kierownik ds. komunikacji), a za public relations Tomasz Tonder (kierownik ds. PR marki Volkswagen).

Panowie Liśkiewicz i Tonder będą bezpośrednio współpracowali z dyrektorem marki Volkswagen, Wojciechem Tomaszkiewiczem.

Poniżej przeczytać można opublikowany na Samar.pl wywiad z Jerzym Krężlewskim.

"Trudny charakter"
Mieliśmy tylko godzinę, ale nic dziwnego, bo kiedy jest się dyrektorem marketingu i PR jednego z największych koncernów motoryzacyjnych w Polsce, nie jest łatwo znaleźć czas na rozmowę. O Jerzym Krężlewskim można powiedzieć dużo: skromny, charakterny, asertywny, wyjątkowy. Na pewno jest to postać barwna i bez niego marka VW nie byłaby tu, gdzie jest obecnie.

Cały wywiad przeczytać można TUTAJ.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama