/  /  /  /  / Volkswagen Passat Alltrack kosztuje od 111 690 zł
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Volkswagen Passat Alltrack kosztuje od 111 690 zł

Volkswagen|
null
© Volkswagen
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Obok trybu jazdy Offroad, zmodyfikowanego zawieszenia i zmian w nadwoziu Passat Alltrack wyróżnia się specyficznymi elementami wyposażenia. Wyposażenie seryjne zostało całkowicie zindywidualizowane i dostosowane do specjalnych wymagań stawianych przez przystosowanego do terenowej jazdy auta. Na polskim rynku najtańsza wersja Passata Alltrack kosztuje 111 690 zł.

Na zewnątrz w oczy rzucają się takie elementy, jak 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Valley (jako opcja dostępne także obręcze 18-calowe Canyon) ze wskaźnikiem ciśnienia w oponach. Okna obramowane są matowymi, chromowanymi listwami, taki sam kolor mają obudowy lusterek zewnętrznych oraz listwy na osłonie chłodnicy. Seryjne relingi są anodowane i w kolorze srebrnym.

Ceny modelu Volkswagen Passat Alltrack na polskim rynku

Do zewnętrznego wyposażenia seryjnego należy także przednia i tylna osłona podwozia o wyglądzie stali nierdzewnej, reflektory przeciwmgielne oraz chromowane końcówki rur wydechowych.

Wnętrze różni się od klasycznego Passata listwami progowymi ze stali nierdzewnej z napisem ALLTRACK, komfortowymi siedzeniami pokrytymi tkaniną z wewnętrznymi częściami boków obszytymi Alcantarą (kolor: czarny), aplikacjami w kolorze tytanowo-srebrnym (z napisem ALLTRACK na osłonie popielniczki), pedałami z aluminiowymi nakładkami oraz automatyczną klimatyzacją. Kolejne napisy ALLTRACK umieszczono na przedniej i tylnej klapie. Ekran komputera pokładowego wita kierowcę wyświetlając napis ALLTRACK.

Wyposażenie poprawiające bezpieczeństwo
Passat Alltrack posiada takie elementy poprawiające bezpieczeństwo jak: sześć poduszek powietrznych, światła do jazdy w dzień i ESP oraz system rozpoznający zmęczenie kierowcy, wskaźnik ciśnienia w oponach oraz system stabilizacji przyczepy z funkcją podpowiedzi ruchem kierownicy, zintegrowany z ESP.

Kolejnym rozwiązaniem poprawiającym bezpieczeństwo jest automatyczne włączanie świateł awaryjnych w przypadku mocnego hamowania. Inną praktyczną funkcją jest automatycznie uruchamiany elektroniczny hamulec: gdy kierowca zaparkuje samochód i odepnie pas bezpieczeństwa przed wyłączeniem silnika, aktywowany jest automatycznie elektroniczny hamulec postojowy zapobiegający przypadkowemu przemieszczeniu się Volkswagena.

Dzieci w Passacie Alltrack mogą być przewożone w fotelikach dziecięcych zamontowanych do seryjnych uchwytów Isofix lub na dwóch zintegrowanych siedzeniach dziecięcych na tylnych skrajnych miejscach siedzących (opcja).



Komfort i funkcjonalność
We wnętrzu do wyposażenia seryjnego należą takie elementy, jak schowki (między innymi w konsoli środkowej i dachowej) oraz analogowy zegar w desce rozdzielczej. Komfort poprawia automatyczna klimatyzacja, elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie otwierane/zamykane wszystkie okna, wskaźnik temperatury na zewnątrz, elektroniczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold i centralny zamek z pilotem, a także komfortowe siedzenia z kieszeniami w oparciach, manualne podparcie odcinka lędźwiowego kręgosłupa oraz elektryczna regulacja oparcia fotela kierowcy.

Wyposażenie seryjne obejmuje także obszyte skórą wielofunkcyjną kierownicę i gałkę zmiany biegów. Praktyczna jest funkcja zdalnego zwalniania blokady oparcia tylnej kanapy, dzielonego w stosunku 1/3 do 2/3.

Elektronika
Do wyposażenia standardowego Passata Alltrack należy także radio RCD 310 z odtwarzaczem płyt CD, podwójnym tunerem cyfrowym, funkcją odtwarzania MP3 i mocą 4 x 20 W, gniazdo multimedialne AUX-IN, funkcja automatycznego włączania świateł, automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, czujnik deszczu oraz zagłówki zoptymalizowane pod kątem bezpieczeństwa z dodatkową regulacją odległości.

Kwestia charakteru
Różnorodne elementy wyposażenia opcjonalnego pozwalają dostosować Passata Alltrack do indywidualnych potrzeb. Obok klasycznych elementów, jak skórzane tapicerki, systemy nawigacji satelitarnej i moduły telefonu, dostępne są – jako opcja – także inne systemy wspierające kierowcę (patrz rozdział Systemy dynamiki jazdy i systemy wspierające kierowcę) oraz specjalne elementy wyposażenia dodatkowego, doskonale dopasowane do charakteru i warunków użytkowania Passata Alltrack.

Zmienna podłoga w bagażniku
Opcjonalna, przesuwna podłoga w bagażniku może być płynnie przesuwana do przodu i do tyłu, dzięki czemu łatwiej można ułożyć ciężkie przedmioty tuż za oparciem tylnej kanapy. Podłoga ma nośność 100 kilogramów i daje się łatwo wymontować. Volkswagen oferuje dla Passata Alltrack także pakiet elementów dzielących bagażnik. Składa się on z podnoszonej podłogi dzielącej bagażnik na kilka części i zapobiegającej przesuwaniu się mniejszych przedmiotów. Kolejnym elementem tego pakietu w wersji z napędem na przednią oś są schowki na drobiazgi we wnęce koła zapasowego oraz listwa ze stali nierdzewnej chroniąca krawędź bagażnika.

Chowany hak holowniczy
Opcjonalnym elementem wyposażenia Passata Alltrack jest chowany hak holowniczy. Blokada haka zwalniana jest elektrycznie przyciskiem w bocznym poszyciu bagażnika. Po zwolnieniu blokady hak wysuwa się z pozycji spoczynkowej i może zostać unieruchomiony nogą w pozycji roboczej. Hak jest przystosowany do holowania przyczepy o masie do 2,2 tony.

Panoramiczny rozsuwany dach
Panoramiczny dach Passata Alltrack jest o 300 procent większy od tradycyjnego rozsuwanego dachu. Przednia część dwuczęściowego panelu sięga aż za słupki B i może być elektrycznie uchylana lub całkowicie rozsuwana. Szkło termoizolacyjne pochłania 99 procent promieniowania UV. Dach posiada elektrycznie rozsuwaną i zasuwaną roletę przeciwsłoneczną.

Siedzenia przystosowane do długich podróży
Elementem pochodzącym z klasy wyższej samochodów są przednie wentylowane siedzenia z ogrzewaniem i funkcją masażu fotela kierowcy. Wentylatory tłoczą chłodzące powietrze przez kanaliki w piance i otwory w tapicerce foteli. Kierowca i pasażer mogą wybrać przełącznikiem w zewnętrznym poszyciu siedzeń jeden z trzech stopni wentylacji. Oddzielnie Volkswagen oferuje także elektryczną, 12-kierunkową regulację przednich foteli z funkcją pamięci ustawień.

Pakiet Ambiente
Podobnie jak dla nowego Volkswagena CC, także dla Passata Alltrack można wybrać dodatkowe oświetlenie wnętrza. W aplikacje ozdobne w drzwiach wbudowane zostały listwy świetlne. Jasność można płynnie regulować pokrętłem oświetlenia wnętrza, możliwa jest także niezależna regulacja intensywności oświetlenia przestrzeni wokół nóg. Pośrednie oświetlenie nastrojowe tworzy bardzo przyjemną atmosferę i sprawia, że wnętrze staje się subiektywnie jeszcze większe.

Szyba poprawiająca komfort klimatyczny
Szybę zapobiegającą nagrzewaniu się wnętrza zaopatrzono w powłokę IR (odbijającą promieniowanie podczerwone). Nowa szyba składa się łącznie z sześciu warstw i ma grubość około 4 milimetrów. Zewnętrzna warstwa wykonana jest z przezroczystego szkła (1,6 mm), potem następuje pierwsza folia PVB (0,33 mm, z poliwinylobutyralu, zabezpieczająca przed odpryskami szkła), następnie folia PVB izolująca akustycznie (0,1 mm), kolejna folia zabezpieczająca przed odpryskami szkła (0,33 mm), warstwa odbijająca promienie podczerwone i ostatnia, wewnętrzna warstwa szkła (1,6 mm).

Powłoka IR dzięki warstwom ze srebra odbija promieniowanie podczerwone i zmniejsza w ten sposób nagrzewanie się wnętrza. Jednocześnie warstwa srebra przewodząc prąd zastępuje rozwiązanie wymagające umieszczania w niej drucików nagrzewających i zapewnia komfort widzenia bardzo szybko oczyszczając szybę z lodu.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama