/  /  /  / Oceny
Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VI

Zmień
SegmentSportowo Rekreacyjne / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 
Dodaj ocenę
Średnia ocena 4.0   na podstawie 4 opinii użytkowników
Ocena ogólna
4.7
Data dodania:
2013-02-07 13:55
Data zakupu:
July 2012
Nadwozie:
Hatchback-5d
Autor:
bczapel
Napęd:
122 KM 1.4 Benzyna TSI Manualna-6
Wersja:
Comfortline
Rocznik:
2009
Przebieg:
55,000 km
Jestem zadowolony ale czekam tylko na koniec gwarancji i w serwisie moje koło już nie postanie.
Nadwozie brak komentarzaWnętrze brak komentarzaKomfort brak komentarzaOsiągi brak komentarzaKoszty Bardzo drogie serwisy. Wymiana podstawowych filtrów i płynów ok. 1200 pln w serwisie (4.02.2013) oczywiśćie można zejść z ceny robiąc naprawy nie w ASO gdzie roboczo godzina to ok. 215 pln (ponad połowa ceny za przegląd to robocizna:/)Usługi serwisowe brak komentarzaNiezawodność brak komentarza
Ocena ogólna
3.7
Data dodania:
2013-10-09 21:47
Data zakupu:
August 2011
Nadwozie:
Hatchback-5d
Autor:
Fukus
Napęd:
122 KM 1.4 Benzyna TSI Automatyczna-7 DSG
Wersja:
Highline
Rocznik:
2010
Przebieg:
46,000 km
Mimo iż auto jest bardzo ładne, komfortowe, ekonomiczne to przez wadliwy silnik na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że jest to mój pierwszy i ostatni Volkswagen.
Nadwozie brak komentarzaWnętrze brak komentarzaKomfort Generalnie auto jest ciche, to co czasami irytuje to niewielkie stuki z okolic schowka od strony pasażera oraz drzwi. Jeśli chodzi o trzymanie się drogi to rewelacja. Osiągi Samochód jest bardzo zrywny, nie trzeba przełączać skrzyni w tryb sportowy. Koszty Spalanie na poziomie 8 l/100 km ale wynika to z mojej ciężkiej nogi. Przeglądy kosztują ok 800 PLN. Ceny napraw mechanicznych zaporowe a auto jest dość awaryjne. I to dotyczy elementów najdroższych...Usługi serwisowe Odradzam serwis Auto Viva w Warszawie - robią wszystko by spławić klienta. Serwis VW Cylińscy jest ok - pracownicy starają się pomóc przy usuwaniu usterek - problem jest w wadliwym konstrukcyjnie silniku.Niezawodność Silnik 1,4 TSI 122 KM jest porażką. Po 46 kkm miałem wymienione łańcuch, napinacz i regulator faz rozrządu, sprzęgła DSG, panewki, pompę oleju. I nie jest to ostatnie słowo, bo auto od miesiąca jest w serwisie - dalszy ciąg naprawy związanej z rozrządem...
Ocena ogólna
2.5
Data dodania:
2008-10-16 00:00
Autor:
łysy kark
Rocznik:
2008
Przebieg:
1 km
Jak takim badziewiem mam jeżdzić z bejsbolem do klientów
Nadwozie brak komentarzaWnętrze brak komentarzaKomfort Bejsbol miesci się w bagażniku tj okOsiągi Słabo pali gumy Koszty Nie mam problemów z pb95Usługi serwisowe brak komentarzaNiezawodność Niewiem
Ocena ogólna
5.0
Data dodania:
2009-01-04 00:00
Nadwozie:
Hatchback-5d
Autor:
Marcin
Napęd:
2.0 Diesel 110 KM TDI-CR DPF
Wersja:
Highline
Rocznik:
2009
Przebieg:
1,000 km
Jest piekny, super wykonany jak każdy vw
Nadwozie Ciemne lamki z przodu, halogeniki z doświetlaniem zakrętów, posadzony, poszerzony piękne aluWnętrze Zawsze mi sie podobaly wnetrza golfów- zawsze wyznaczają nową klasę, fotele super wygodne, wszystko na miejscu bez żadnych udziwnieńKomfort Highline więc ma full. z auta moge nie wysiadac, w środku cisza jak makiem zasiałOsiągi 110 KM daje duzo frajdy z jazdy, auto swietnie przyspiesza, utrzymuje niskie obroty przy dużych prędkosciachKoszty  nie psuje sie, spalanie początkowo 6.9 teraz 5.9 cykl miejski 90%Usługi serwisowe Mili ludzie miła obsługa, chętni do kozmowyNiezawodność Na razie zero usterek