/  /  /  /  / Volkswagen CC po zmianach
Volkswagen CC

Volkswagen CC

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Średnia
Cena114 390 zł - 151 390 zł (aktualizacja: 2016-04-08)
Emisja CO2118 g/km - 133 g/km
Żużycie paliwa4,5 L/100km - 5,7 L/100km
 

Volkswagen CC po zmianach

Volkswagen|
null
© Volkswagen
nullnullnullnullnullnullnullnullnull

Stylistyka udoskonalonego Passata CC z nową linią przodu i tyłu nadwozia stanowi jeszcze wyraźniejszy pomost do wyższej klasy samochodów. Wóz zostanie po raz pierwszy zaprezentowany szerokiej publiczności podczas wystawy Los Angeles Auto Show.

Przed czterema laty zadebiutował Passat CC - pierwsze czterodrzwiowe coupe w klasie średniej. Nisza ta szybko rozwinęła się w segment: do dnia dzisiejszego na limuzynę o sylwetce sportowego samochodu na całym świecie zdecydowało się prawie 270 000 osób. To kierowcy, którzy lubią urodę coupe, lecz cenią sobie także cztery lub pięć miejsc siedzących i czworo drzwi.

Niebawem Volkswagen zaprezentuje udoskonaloną technicznie i optycznie wersję tego businessowego samochodu.

Volkswagen AG przejmuje dystrybucję Audi, Skody, Porsche i VW w Polsce

Stylistyka udoskonalonego Passata CC z nową linią przodu i tyłu nadwozia stanowi jeszcze wyraźniejszy pomost do wyższej klasy samochodów. Znacznie rozszerzone wyposażenie seryjne, obejmujące teraz między innymi nowe reflektory biksenonowe z funkcją statycznego doświetlania zakrętów i nowe diodowe światła tylne, stało się jeszcze bardziej ekskluzywne. Seryjna jest także funkcja rozpoznawania zmęczenia kierowcy, radioodtwarzacz RCD 310, listwy na progach ze stali nierdzewnej i zagłówki z regulacją odległości od głowy.

Do Volkswagena Passata CC wprowadzono także nowe technologie wspierające kierowcę. Należą do nich opcjonalne systemy, na przykład zastosowany po raz pierwszy w Volkswagenie Side Assist Plus z Lane Assist (ostrzega przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu widzenia i pozwala uniknąć wypadku ingerując w układ kierowniczy), Dynamic Light Assist (automatyczna regulacja świateł drogowych) oraz współpracujący z kamerą system rozpoznający znaki drogowe. Komfort poprawia klimatyzowany fotel z funkcją masażu.

Volkswagen jest nie do zatrzymania?

Volkswagen Passat CC jest napędzany nowoczesnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi z bezpośrednim wtryskiem. Wszystkie silniki wysokoprężne (TDI) wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji.

Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych (w europejskich wersjach CC) wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

W USA model CC pojawi się na rynku z silnikiem 200 KM (TSI) i 280 KM (FSI).

Wszystkie silniki są niezwykle efektywne, na przykład TDI 140 KM z manualną 6-biegową przekładnią spala tylko 4,7 l /100 km (emisja CO2 135 g/km).

Nowy Passat CC zostanie po raz pierwszy zaprezentowany publiczności podczas wystawy Los Angeles Auto Show (18-27 listopada).

Faza wprowadzenia na rynek rozpocznie się wkrótce po debiucie: czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech (w lutym 2012), następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie, Ameryce, Rosji, Chinach (lokalna wersja od 2013 roku) i na innych, ważnych dla tej klasy samochodów rynkach.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama