/  /  / California GP
Volkswagen California

Volkswagen California GP

Zmień
SegmentMinibusy
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 
Volkswagen California GP
© Volkswagen
Volkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GPVolkswagen California GP
Volkswagen California GP jest kontynuatorem tradycji wersji Westfalia, wytwarzanej dla niemieckiego koncernu przez podwykonawcę o tej właśnie nazwie. Westfalia, były to samochody kempingowe, popularne Campery, bazujące na modelach Transporter. Charakterystycznym ich elementem był zintegrowany z dachem namiot.

Volkswagen California obecnej generacji, oparty na modelu Multivan również aspiruje do miana domu na kółkach. Wewnątrz auta znajdziemy takie elementy umilające życie podróżnika, jak stolik, obracane fotele, szafę pozwalającą na schowanie ubrań oraz aneks kuchenny wyposażony w zlew, 42- litrową lodówkę,  kuchenkę gazową i szafki. Miejsce do spania zapewnione jest poprzez możliwość złożenia tylnych siedzeń w ten sposób aby tworzyły łóżko o powierzchni 114x 200cm. Dodatkowa przestrzeń sypialna dostępna jest po podniesieniu aluminiowego elektrohydraulicznego dachu, wynosi ona 120x200cm.

Turystyczny samochód Volkswagena wyposażony jest w takie systemy dbające o bezpieczeństwo czynne, jak: elektroniczny system stabilizacji (ESP), zapobieganie blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) czy też blokada mechanizmu różnicowego (EDS), system zapobiegający poślizgowi kół podczas hamowania silnikiem (MSR), system zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania (ASR). Ponadto pracę  kierowcy wspomagają: asystent zmiany pasa ruchu Side Assist, system doświetlania zakrętu, asystent parkowania Rear Assist pozwala na bezpieczne cofanie i precyzyjne parkowanie tyłem oraz system wspomagający ruszanie pod górę. Do wyposażenia seryjnego należą ponadto włączane automatycznie światła do jazdy dziennej. O bezpieczeństwo bierne dbają poduszki boczne i czołowe dla kierowcy i pasażera.

Rywalami dla kempingowego Volkswagena są zmodyfikowane pod kątem uprawiania tego typu turystki takie modele marek konkurencyjnych jak Vito oraz Viano Mercedesa, Renault Traffic, czy Ford Transit.


 

California GP najczęściej porównywany z

Reklama