/  /  /  /  / Toyota wprowadza specjalne wersje Sprint
Toyota Yaris

Toyota Yaris

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Małe
Cena39 900 zł - 75 900 zł (aktualizacja: 2016-08-10)
Emisja CO275 g/km - 114 g/km
Żużycie paliwa3,3 L/100km - 4,9 L/100km
 

Toyota wprowadza specjalne wersje Sprint

Toyota Motor Poland|
null
© Toyota
null

Z początkiem kwietnia Toyota rozpoczęła akcję Sprint, zwiększającą dostępność modeli Yaris, Auris i RAV4 dla nowych grup klientów. Specjalne wersje Sprint wyróżniają się atrakcyjnym wyposażeniem dopasowanym do potrzeb klientów w segmencie B, C i SUV oraz przystępnymi cenami.

Toyota Yaris, należąca do segmentu B (auta miejskie), jest obecnie na polskim rynku numerem jeden w swojej klasie (nadwozia hatchback). Wprowadzona we wrześniu trzecia generacja modelu spotkała się ze znakomitym przyjęciem rynku: do końca marca klienci złożyli ponad 5 000 zamówień na ten model. Co ciekawe i wyjątkowe w tym segmencie, większość sprzedaży Toyoty to bogato wyposażona pięciodrzwiowa wersja Yaris 100, z pakietami dodatkowego wyposażenia (elementy takie jak szklany dach panoramiczny czy system multimedialny z kamerą cofania i nawigacją satelitarną).

Yaris Sprint będzie propozycją dla dotychczasowych nabywców samochodów konkurencyjnych marek, wyposażonych w słabsze niż w Toyocie silniki i niższe wersje wyposażenia. Nowa wersja oparta jest na dotychczasowej wersji Luna, po której dziedziczy optymalne wyposażenie: klimatyzację manualną, skórzaną kierownicę, miękką tablicę przyrządów, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, radioodtwarzacz z USB czy 4 poduszki powietrzne.

Samochód wyposażony będzie w silnik o mocy 69 KM, wielokrotnie nagradzany tytułem Engine of the Year w swojej klasie pojemności.

Jednocześnie cena Yaris 70 Sprint została obniżona o 2 600 zł. Wersja trzydrzwiowa kosztuje teraz 43 900 zł (wcześniej 46 500 zł), a pięciodrzwiowa 45 900 zł (wcześniej 48 300 zł). Dodatkowym atutem oferty jest atrakcyjny pakiet ubezpieczeń OC/AC za 3,6%.

Z modelami Auris i Corolla Toyota lokuje się w czołówce segmentu C w Polsce (auta kompaktowe). Historycznie naturalnym wyborem klientów indywidualnych w tych modelach były bogato wyposażone wersje Premium z silnikiem benzynowym 1.6 Valvematic.

Z myślą o klientach zainteresowanych bardziej dostępnymi cenowo wersjami wyposażenia, Toyota stworzyła nowych specyfikację Auris Sprint, obejmującą klimatyzację manualną, 16-calowe felgi aluminiowe, światła przeciwmgielne, skórzaną kierownicę, lakierowane elementy zewnętrzne, system audio z 6 głośnikami i złączem USB itp.

Podobnie jak w przypadku Yarisa, bogatsze wyposażenie wersji Sprint łączy się z atrakcyjną ceną, niższą o nawet 4 700 zł od podstawowej wersji Terra. Auris Sprint z nadwoziem pięciodrzwiowym i silnikiem benzynowym 1.33 Valvematic kosztuje obecnie 56 900 zł, a z silnikiem 1.6 Valvematic o mocy 132 KM oznacza wydatek 61 900 zł.

Łączna korzyść dla klienta wynikająca z niższej ceny i dodatkowego wyposażenia to 10% względem podstawowej wersji Terra.

Wersję Sprint opracowano również dla Toyoty RAV4, pioniera segmentu SUV na świecie i jednego z najbardziej popularnych przedstawicieli tej klasy w Polsce. Dzięki nowemu wyposażeniu i znacznie obniżonej cenie, RAV4 Sprint jako klasyczny SUV z dużym prześwitem i dużymi kołami ma stanowić na polskim rynku alternatywę dla mniejszych i słabszych crossoverów innych producentów.

Pojazd wyposażony jest m.in. w klimatyzację manualną, system audio, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów. Za źródło napędu służy dynamiczny silnik Valvematic o mocy 158 KM. Odpowiedzią na potrzeby polskich klientów jest napęd 4x2, którego popularność w segmencie SUV bardzo wzrosła.

Tak wyposażony RAV4 Sprint kosztuje obecnie 83 900 zł, wobec dotychczasowych 96 100 zł. Po wprowadzeniu dodatkowego wyposażenia i obniżce ceny, atrakcyjność oferty RAV4 wzrosła aż o 13%.

Wszystkie samochody linii Sprint wyróżnia specjalne logo na pokrywie bagażnika oraz na dywanikach.

Jak powiedział Jacek Pawlak, prezydent Toyota Motor Poland: "Wprowadzenie nowych wersji Sprint w Toyocie jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów w segmentach B, C i SUV. Poszczególne modele wyposażyliśmy w najbardziej poszukiwane elementy, a dzięki obniżeniu ich cen liczymy na zainteresowanie klientów, którzy do tej pory wybierali tańsze propozycje naszych konkurentów. Otwieramy więc legendarną jakość i niezawodność Toyoty oraz najlepsze w Polsce usługi serwisowe dla nowych grup konsumentów".

"Jednocześnie nadal będziemy wyróżniali się na polskim rynku bogato wyposażonymi wersjami Premium w RAV4, Aurisie i pozostałych modelach oraz Sol w Yarisie, które tradycyjnie najchętniej wybierają nasi klienci w Polsce. Sprint jest jednak akcją bez precedensu, dzięki której poprawiliśmy atrakcyjność cenową naszych samochodów nawet względem oferty wyprzedaży rocznika 2011".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Toyota Yaris