/  /  /  / Oto najbardziej wartościowa moto-marka na świecie
Toyota

Toyota

Zmień
Toyota to marka aut, produkowanych przez japoński koncern Toyota Motor Corporation, jeden z największych producentów samochodów na świecie. W 2006 r. sprzedał ponad 8,8 mln modeli tej marki. Toyota znajduje się wśród 10 najlepszych światowych przedsiębiorstw na liście Fortune Global 500.
Dowiedz się więcej o marce
 

Oto najbardziej wartościowa moto-marka na świecie

Toyota|
null
© Toyota
null

W edycji 2013 BrandFinance Auto 50 Report Toyota została po raz kolejny uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną świata. Począwszy od 2007 roku, koncern Toyota nieprzerwanie zajmuje pierwsze miejsce w tym zestawieniu.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Komentując tegoroczny raport BrandFinance Auto 50, David Haigh, Brand Finance Chief Executive, powiedział: "Toyota podjęła olbrzymi wysiłek, aby odbudować zaufanie klientów na całym świecie i umocnić reputację marki. W tym czasie koncern wprowadził na rynek atrakcyjne produkty, które przyciągnęły nowych klientów i zainteresowały Toyotą młodsze pokolenia".

W raporcie na 2013 rok wartość  marki Toyota wzrosła o 6%, do około 26 mld dolarów (20 mld EUR). Agencja podniosła rating Toyoty do poziomu AA+, odzwierciedlając umacnianie się pozycji marki.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama