/  /  /  / Niższe ceny gamy Toyota Prius w Polsce
Toyota

Toyota

Zmień
Toyota to marka aut, produkowanych przez japoński koncern Toyota Motor Corporation, jeden z największych producentów samochodów na świecie. W 2006 r. sprzedał ponad 8,8 mln modeli tej marki. Toyota znajduje się wśród 10 najlepszych światowych przedsiębiorstw na liście Fortune Global 500.
Dowiedz się więcej o marce
 

Niższe ceny gamy Toyota Prius w Polsce

TMP|
null
© Toyota
null

Trwa ofensywa Toyoty na polskim rynku. Po premierze nowych generacji Aurisa i RAV4 wkrótce zadebiutuje w salonach Auris Hybrid, a w kolejnych miesiącach Auris Touring Sports i zupełnie nowa Corolla. Jednocześnie Toyota wyraźnie poprawiła ofertę całej rodziny Priusa. Prius, Prius Plug In oraz Prius+ otrzymały nowe, wyraźnie niższe ceny.

Toyota konsekwentnie rozwija gamę samochodów hybrydowych, uznając tę technologię za filar strategii koncernu na kolejne lata. Pojazdy hybrydowe Toyoty znalazły już ponad 5 mln nabywców na świecie, na wielu stając się prawdziwą alternatywą dla napędów benzynowych i Diesla.

W samej Europie w roku ubiegłym koncern sprzedał ponad 100 000 samochodów hybrydowych. W Polsce wkrótce dostępnych będzie już pięć modeli Toyoty z napędem hybrydowym: Yaris Hybrid, Auris Hybrid, Prius, Prius Plug In oraz Prius+.

Łącznie z hybrydowymi modelami Lexusa w roku ubiegłym nabywców znalazło w Polsce ponad 1 000 egzemplarzy hybryd.

W 2013 roku nowe, bardziej atrakcyjne ceny otrzymała cała rodzina Priusa. Wszystkie trzy modele, czyli Prius, Prius Plug In oraz Prius+ są obecnie tańsze aż do 11 000 zł.

Ceny regularnej wersji Priusa III generacji rozpoczynają się od 99 900 zł, Priusa Plug In (samochód hybrydowy z możliwością ładowania baterii z gniazdka) od 144 900 zł, natomiast minivana Priusa+ od 119 900 zł.

Dzięki nowej, bardziej atrakcyjnej ofercie, niesłabnącej popularności hybrydowego Yarisa oraz zbliżającemu się debiutowi hybrydowego Aurisa (13-14 kwietnia) Toyota Motor Poland planuje w bieżącym roku w dalszym stopniu zwiększać udział samochodów hybrydowych w całkowitej sprzedaży firmy na rynku polskim.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama