/  /  /  /  / Nowa Toyota Auris i pierwsze wrażenia klientów po premierze
Toyota Auris

Toyota Auris

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Nowa Toyota Auris i pierwsze wrażenia klientów po premierze

null
© Toyota
null

W połowie stycznia odbyła się w Polsce oficjalna premiera handlowa modelu Toyota Auris nowej generacji. Co o samochodzie japońskiej marki mówią sami klienci odwiedzający salony dealerskie?

Auris rywalizuje o względy polskich klientów w bardzo konkurencyjnym segmencie kompaktów obok m.in. Forda Focusa, Opla Astry czy Kii cee'd. Samochód pojawił się w roku 2007 jako następca dla dobrze znanej klientom Toyoty Corolli w wersji hatchback. Trzeba dodać, że Corolla pozostała w polskiej gamie Toyoty jako oznaczenie dla czterodrzwiowego sedana.

W roku 2010 Toyota Auris przeszła zmiany modernizacyjne, a niedawno na rynku pojawił się model zupełnie nowej generacji. Okazją do bliższego zapoznania się polskich klientów z ofertą Aurisa II była oficjalna premiera handlowa, zorganizowana w sieci dealerskiej dla szerokiej publiczności w dniach 12-13 stycznia.

"Przede wszystkim klientom bardzo podobała się nowa linia nadwozia - mówi Monika Szlafka, kierownik działu marketingu w firmie Toyota Bońkowscy. "Było wiele opinii mówiących o tym, że auto nabrało dynamicznego, nowoczesnego wyglądu. Atrakcyjności modelowi dodała nie tylko sama stylistyka nadwozia, ale też jego obniżenie. Klientów zachwycały nowości: szklany dach czy system automatycznego parkowania".

Na atrakcyjną dla oka stylistykę nadwozia ze sportowymi akcentami zwracali również uwagę m.in. osoby odwiedzające salony firmy Toyota Chodzeń w Warszawie. To jednak nie wszystko. "Generalnie klienci są bardzo pozytywnie zaskoczeni - komentuje Wojciech Kardaszewski, dyrektor handlowy Toyota Chodzeń. "Podkreślają np. świetne prowadzenie nowego Aurisa dzięki zmienionemu zawieszeniu tylnej osi, a także dobre wyciszenie kabiny pasażerskiej".

Toyota będzie oferować dwie generacje Aurisa w Polsce

Opiniami klientów na temat nowego Aurisa podzieliła się też Maja Lesińska, dyrektor handlowy firmy Carter, która jest autoryzowanym dealerem Toyoty w Gdańsku. "Klientom najbardziej podoba się dynamiczna linia auta. Wielu zwraca też uwagę na zupełnie nową koncepcję wnętrza nawiązującego stylem do GT i materiałami do Avensisa. Osoby posiadające liczną rodzinę zwracają uwagę na sporo miejsca na nogi dla pasażerów tylnej kanapy. To ważne zwłaszcza dla matek wożących z tyłu małe dzieci. A takich klientów mamy sporo. Nowy Auris jest też bardziej kubiczny, co przekłada się na przestrzeń w okolicy barków".

W przeciwieństwie do poprzednika Toyota Auris II oferować będzie klientom nie tylko wersję hatchback, ale również odmianę kombi, która spodziewana jest na polskim rynku już we wrześniu. Nieco wcześniej doczekamy się jeszcze modelu z napędem hybrydowym.

Na koniec ważna ciekawostka. Jak informuje generalny importer Toyoty, w pierwszym dniu sprzedaży Aurisa na polskim rynku zebrano 100 zamówień. Klienci najczęściej decydują się na wersję z silnikiem benzynowym 1.6 Valvematic (132 KM) i z bogatym wyposażeniem uzupełnionym o pakiety.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Toyota Auris