/  /  /  / Toyota zadowolona z wyników sprzedaży hybrydowego Aurisa
Toyota

Toyota

Zmień
Toyota to marka aut, produkowanych przez japoński koncern Toyota Motor Corporation, jeden z największych producentów samochodów na świecie. W 2006 r. sprzedał ponad 8,8 mln modeli tej marki. Toyota znajduje się wśród 10 najlepszych światowych przedsiębiorstw na liście Fortune Global 500.
Dowiedz się więcej o marce
 

Toyota zadowolona z wyników sprzedaży hybrydowego Aurisa

Toyota|
null
© Toyota
null

Hybrydowe Toyoty spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów zarówno w Europie, jak i na rynku polskim. W kwietniu, czyli pierwszym miesiącu sprzedaży hybrydowego Aurisa, zebrano w Polsce ponad 100 zamówień na ten model.

Hybrydowa Toyota Auris otrzymała w Europie dodatkowe modyfikacje, które pozwoliły uzyskać jeszcze niższą emisję CO2. Obecnie wynosi ona według danych fabrycznych 84 g/km, a w wersji Auris Touring Sports (kombi), która zadebiutuje w połowie roku, jest to 85 g/km. Jak podkreśla producent, będzie to najoszczędniejsze kombi dostępne na rynku.

Obniżenie emisji w obu wersjach hybrydowego Aurisa było możliwe dzięki zastosowaniu udoskonaleń aerodynamicznych, przede wszystkim w podwoziu pojazdu.

Nowy Auris odnosi duży sukces sprzedażowy w Europie, gdzie w pierwszym kwartale jego popularność wzrosła o 27%. Wersja z napędem hybrydowym ma największy udział tego wzrostu: Auris Hybrid odnotował 69-proc. wzrost sprzedaży w Europie względem analogicznego okresu zeszłego roku.

Zdaniem Toyoty jest to potwierdzenie, że dla konsumentów  w Europie coraz ważniejszy staje się całkowity koszt użytkowania pojazdu, który w przypadku hybrydowego Aurisa jest na rekordowo niskim poziomie.

Również w Polsce hybrydowy Auris odniósł sukces rynkowy. W samym kwietniu, czyli pierwszym miesiącu sprzedaży modelu w Polsce, generalny importer zebrał ponad 100 zamówień na nowy model z napędem hybrydowym.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama