/  /  /  / Toyota ponownie najcenniejszą moto-marką na świecie
Toyota

Toyota

Zmień
Toyota to marka aut, produkowanych przez japoński koncern Toyota Motor Corporation, jeden z największych producentów samochodów na świecie. W 2006 r. sprzedał ponad 8,8 mln modeli tej marki. Toyota znajduje się wśród 10 najlepszych światowych przedsiębiorstw na liście Fortune Global 500.
Dowiedz się więcej o marce
 

Toyota ponownie najcenniejszą moto-marką na świecie

Toyota|
null
© Toyota
null

Jak wynika z raportu Interbrand pt. "Best Global Brands 2013", Toyota po raz kolejny z rzędu została uznana najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie. Z wartością około 35,4 mld dolarów Toyota znalazła się także na 10. miejscu najcenniejszych globalnych marek.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
2013 jest kolejnym z rzędu rokiem, w którym Toyota pokonuje motoryzacyjnych rywali. Wartość marki wzrosła względem zeszłego roku o 17% do poziomu 35,4 mld dolarów.

Interbrand w komentarzu dotyczącym Toyoty podkreśla skuteczność firmy w opanowaniu wyzwań 2010 i 2011 roku, co pozwoliło koncernowi odzyskać pozycję globalnego lidera sprzedaży i produkcji samochodów.

Best Global Brands 2013

Nowa stylistyka pojazdów Toyoty w połączeniu z innowacyjną technologią, która znajduje akceptację milionów klientów, oddaje poczucie nowej energii i witalności, która kojarzy się z Toyotą konsumentom na całym świecie.

Ikona hybryd (Toyota Prius) w dalszym ciągu buduje pozytywny obraz nowoczesnej i przyjaznej ludziom technologii w motoryzacji. Potwierdzają to wyniki sprzedaży modelu i przekroczenie liczby 3 mln sprzedanych egzemplarzy od początku produkcji w 1997 roku.  

Eksperci Interbrand doceniają Toyotę także w rankingu Best Global Green Brand (patrz TUTAJ). Od lat marka kojarzy się konsumentom z nowoczesnymi rozwiązaniami ekologicznymi, pozwalając ponownie zająć pierwsze miejsce w zestawieniu wszystkich globalnych "zielonych" marek.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama