/  /  /  / Konkurs Mistrzowie Toyoty 2013 rozstrzygnięty
Toyota

Toyota

Zmień
Toyota to marka aut, produkowanych przez japoński koncern Toyota Motor Corporation, jeden z największych producentów samochodów na świecie. W 2006 r. sprzedał ponad 8,8 mln modeli tej marki. Toyota znajduje się wśród 10 najlepszych światowych przedsiębiorstw na liście Fortune Global 500.
Dowiedz się więcej o marce
 

Konkurs Mistrzowie Toyoty 2013 rozstrzygnięty

TMP|
null
© Toyota
null

Toyota Motor Poland rozstrzygnęła finał konkursu Mistrzowie Toyoty 2013. Po miesiącach zmagań na poziomie lokalnym w siedzibie Carolina Car Company w Warszawie wyłoniono najlepszych doradców serwisowych i sprzedawców części w sieci Toyoty.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Toyota na całym świecie realizuje strategię rozwoju kapitału ludzkiego poprzez programy szkoleniowe oraz przygotowane lokalnie projekty rozwoju pracowników. Każda ścieżka szkoleniowa kończy się egzaminem, który potwierdza standard wiedzy i umiejętności uczestników. Najwyższym i najtrudniejszym etapem weryfikującym fachowość pracowników sieci dealerskiej Toyoty jest Konkurs Mistrzów, traktowany jako potwierdzenie poziomu kompetencji.

Konkursy umiejętności organizowane są niemal we wszystkich krajach świata, gdzie Toyota ma swoje przedstawicielstwa. W Polsce dziedziną tą zajmuje się Akademia Toyoty, czyli ośrodek szkoleniowy odpowiedzialny za rozwój umiejętności i certyfikację pracowników stacji dealerskich.

Akademia Toyoty prowadzi konkursy w sieci dealerskiej od 1993 roku. W 20-letniej historii zorganizowano łącznie 31 konkursów w 7 kategoriach: mechanika, doradcy serwisowego, sprzedawcy części, sprzedawcy samochodów, blacharza, lakiernika oraz specjalisty ds. obsługi klientów.

Spośród 31 tytularnych mistrzów Toyoty 25 nadal pracuje w sieci Toyoty i Lexusa, prezentując wzór kompetencji i kształcąc swoich następców. To dzięki tym fachowcom Toyota od lat zajmuje najwyższe miejsca w kategorii jakości obsługi klientów.

W eliminacjach konkursu 2013 wzięło udział 180 doradców serwisowych i sprzedawców części ze stacji Toyoty. Pierwszy etap konkursów polegał na rozwiązaniu internetowych testów wiedzy. Do półfinału zostało zakwalifikowanych 20 uczestników w każdej kategorii konkursowej, którzy następnie w trzech ćwiczeniach musieli wykazać się umiejętnościami praktycznymi.

12 finalistów musiało wykazać się ekspercką jakością oraz uniwersalną wiedzą w obszarach takich jak obsługa klientów indywidualnych i flotowych, zmierzającej do ich najwyższej satysfakcji, znajomości produktów czy systemów informatycznych Toyoty.

Mistrzem Doradcą Serwisowym Toyoty 2013 został Krzysztof Ciesielski z Toyoty MG Centrum Katowice. Drugie miejsce przypadło Anecie Morawiec z tego samego salonu. Trzecią pozycję zajął natomiast Rafał Goszczyński, pracujący na co dzień w Toyota Marki.

Mistrzem Sprzedawcą Części Toyoty 2013 został Kamil Kwiatkowski z Toyoty MG Centrum Katowice. Kolejne miejsca wywalczyli Piotr Wacowski (Toyota MG Centrum Katowice) oraz Wiesław Kołodziej z Toyota ANWA Kraków.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama