/  /  /  / Szersza współpraca Suzuki Motor Poland i Japan Motors z TS Podbeskidzie
Suzuki

Suzuki

Zmień
Suzuki Motor Corporation powstała w 1920 roku, choć pod tą nazwą istnieje dopiero od 1954 roku (wcześniej: Suzuki Loom Manufacturing Co.) Jest producentem samochodów i motocykli, a także silników elektrycznych, generatorów prądotwórczych, pomp wodnych, silników zaburtowych oraz instrumentów medycznych.
Dowiedz się więcej o marce
 

Szersza współpraca Suzuki Motor Poland i Japan Motors z TS Podbeskidzie

Suzuki Motor Poland|
null
© Suzuki
nullnull

Suzuki Motor Poland i Japan Motors przedłużyły i rozszerzyły umowę partnerską z TS Podbeskidzie. Liczba samochodów, jakie klub będzie użytkował w tym sezonie, wzrosła z pięciu do ośmiu.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Wszystkie przekazane auta to rynkowy przebój Suzuki: model SX4 w wersji Comfort z benzynowym silnikiem 1,5 litra. Japan Motors zapewni też pełną obsługą posprzedażną samochodów.

"Jeśli obie strony są ze współpracy zadowolone, to dlaczego jej nie rozwijać? - zapytał retorycznie podczas przekazania samochodów Bogdan Leśniak, dyrektor bielskiego oddziału Japan Motors, przyznając, że firma zyskuje wizerunkowo i ma przyjemność wspierania tak lubianego w regionie klubu.

Do zasadności rozszerzenia umowy jest przekonany również Jarosław Jędrzejewski, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland, który stwierdził, że piłkarze są dobrymi ambasadorami marki i filozofii: "Way of life!".

"Ponadto Suzuki chce być tam, gdzie pozytywne emocje wyzwalają się w kulturalny sposób, jak wśród kibiców TS Podbeskidzie, którzy wraz z drużyną zdobyli statuetkę fair play T-Mobile Ekstraklasy za sezon 2011/2012 - powiedział Jędrzejewski.

Bezpośrednio po przekazaniu samochodów czterech piłkarzy klubu pojechało nowymi autami na spotkania z kibicami w czterech miastach regionu.

"Od razu mamy przykład, jak współpraca pomaga nam w codziennej pracy i zacieśnianiu więzi z kibicami w różnych ośrodkach - podsumował Marek Glogaza, prezes zarządu TS Podbeskidzie.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane

Najnowsze wiadomości - Suzuki

Reklama