/  / Zmiany w Renault Polska

KADRY | Zmiany w Renault Polska

Renault|
null
null

Francisco Hidalgo-Marques został mianowany na stanowisko dyrektora marketingu terytorium East w Renault Polska. Z dniem 1 czerwca zastąpił Fabrice'a Crevola, który obejmie funkcję dyrektora marketingu Renault we Włoszech.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Francisco Hidalgo-Marques jest absolwentem inżynierii przemysłowej na Politechnice w Walencji. Obecnie jest słuchaczem zaocznych studiów z ekonomii i zarządzania w London School of Economics.

Francisco Hidalgo-Marques pracę w Renault rozpoczął w 2003 roku, w Paryżu, gdzie przez następne cztery lata jako project manager był odpowiedzialny za wdrożenia systemów informatycznych oraz proces fakturowania, dystrybucji i logistyki w Republice Południowej Afryki, Irlandii i Skandynawii. Pełniąc funkcję senior managera zajmował się analizą i koordynacją sprzedaży na Europę. Następnie od 2009 roku odpowiadał za strategię marketingową modelu Twingo.

W latach 2011-2013 Francisco Hidalgo-Marques był dyrektorem marketingu Renault Samsung Motors w Seulu, w Korei Południowej. W 2013 roku objął stanowisko dyrektora generalnego sprzedaży i marketingu Renault, odpowiedzialnego za terytorium East, Włochy i region Adriatyku.
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane