/  / Zmiany w polskiej filii PSA

KADRY | Zmiany w polskiej filii PSA

null
null

W strukturach polskiego kierownictwa Grupy PSA Peugeot Citroen szykują się zmiany personalne.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W ramach zapowiedzianych zmian, z dniem 1 stycznia 2016 Jacek Trojanowski obejmie stanowisko jako nowy dyrektor marki Peugeot w Polsce.

Już od 21 lat Jacek Trojanowski jest związany z filią Citroena, którą pomagał budować od podstaw. Pracował m.in. jako szef regionu, szef departamentu szkoleń, dyrektor marketingu, a przez ostatnie 4 lata – jako pierwszy Polak na czele filii Citroena w Polsce w charakterze dyrektora marki Citroen oraz DS Automobiles.

Nowy dyrektor Citroena
Stanowisko dyrektora marki Citroen i DS powierzono natomiast Sebastianowi Domerackiemu. Specjalista przeszedł z Kia Motors Polska.

Sebastian Domeracki od roku 2007 związany jest z Kia Motors Polska, gdzie sprawował funkcję jako General Menager odpowiedzialny za sprzedaż i marketing marki. Wcześniej w Suzuki Motor Poland kierował dyrekcją rozwoju sieci i dyrekcją sprzedaży.

Sebastian Domeracki ma także doświadczenie jako dyrektor sprzedaży i marketingu w Iberia Motor Company, wcześniej pracował w Volvo Auto Polska.

Szef sprzedaży flotowej PSA w Polsce
Z kolei Tomasz Chodkiewicz już objął stanowisko dyrektora sprzedaży flotowej wszystkich marek PSA w Polsce (Peugeot, Citroen, DS Automobiles). Wcześniej pełnił funkcję szefa marki Peugeot.

Tomasz Chodkiewicz z Grupą PSA związany jest od 2010 roku, kiedy to objął funkcję dyrektora handlowego w Peugeot Polska. W branży motoryzacyjnej karierę rozpoczął w Fiat Auto Poland, zdobywając doświadczenie w dziale sprzedaży specjalnej i flotowej, budowaniu sieci sprzedaży samochodów używanych i koordynacji sprzedaży przez sieć dealerską. Następnie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży marki Fiat, Lancia, Alfa Romeo oraz Abarth.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane