/  / Zmiany w dziale PR francuskich marek

Zmiany w dziale PR francuskich marek

null
null

W markach Peugeot, Citroen oraz DS Automobiles zmienia się organizacja działu zajmującego się Public Relations.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Z dniem 4 maja dotychczasowa funkcja PR managera – wspólna dla trzech marek Grupy PSA – zostaje rozdzielona na następujące stanowiska:
- PR managera dla marek Citroen i DS. To stanowisko piastuje nadal Tomasz Mucha;
- PR managera dla marki Peugeot. Ta z kolei funkcja została powierzona Dorocie Kozłowskiej.

Dorota Kozłowska związana jest z marką Peugeot od 15 lat. W tym czasie sprawowała między innymi funkcję managera ds. promocji i reklamy w polskim oddziale Peugeot, następnie w paryskiej centrali marki była managerem ds. strategii komunikacji. Przez ostatnie cztery lata odpowiadała za komunikację reklamową i media.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane