/  / Zmiany organizacyjne w strukturach Peugeot w Polsce

Zmiany organizacyjne w strukturach Peugeot w Polsce

Peugeot Polska|
null
null

2 kwietnia Sophie Passard została mianowana dyrektorem marki Peugeot w Polsce. Zastąpiła Guillaume'a Ducresta, który otrzymał stanowisko w ramach struktury Grupy PSA w Austrii.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Po zmianach organizacyjnych Sophie Passard odpowiada za wyniki handlowe marki Peugeot oraz reprezentuje ją wobec sieci autoryzowanych dystrybutorów, klientów oraz mediów w Polsce.

W ramach struktury międzynarodowej dyrektor marki Peugeot w Polsce hierarchicznie podlega Albericowi Chopelin, dyrektorowi Europy Środkowej i Północnej, który z kolei bezpośrednio odpowiada dyrektorowi generalnemu marki Peugeot, Maxime'owi Picat. Analogiczne zmiany struktury zostały wprowadzone w całej Europie.

Sophie Passard pracuje w Grupie PSA od ponad 25 lat. W swojej karierze pełniła wiele funkcji w dyrekcjach sprzedaży, marketingu i w obsłudze posprzedażnej. Przed przyjazdem do Polski w październiku 2012 r. była dyrektorem marki Peugeot, a następnie dyrektorem obu marek Peugeot i Citroen w Chorwacji.

Sophie Passard jest absolwentką Instytutu Nauk Politycznych i Ekonomicznych w Paryżu.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane