/  / Zmiany na stanowiskach w pionie sprzedaży Audi AG

Zmiany na stanowiskach w pionie sprzedaży Audi AG

Audi|
null
© Audi
null

Z dniem 1 lutego Audi obsadza sprawdzoną kadrą kierowniczą ważne stanowiska w trzech największych regionach sprzedaży. Szef sprzedaży w Niemczech, Michael Renz oraz szef sprzedaży odpowiedzialny za pozostałe kraje europejskie, Wayne Griffiths zamieniają się stanowiskami.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Zarządzanie sprzedażą na największym dla Audi rynku, czyli w Chinach, będzie w przyszłości skoncentrowane w jednym miejscu. W związku z tym Qing Pan, wiceprezes Audi China, przejmie dodatkowo odpowiedzialność za istotne procesy sprzedażowe na chińskim rynku. Swoją funkcję menadżer będzie jednak sprawował w siedzibie firmy w Ingolstadt.

Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi, tak wyjaśnia zmiany: "Wzmacniamy pozycję w trzech największych pod względem sprzedaży regionach, a jednocześnie zwiększamy lokalną odpowiedzialność. Michael Renz doprowadził Audi na szczyt rynku klasy premium w Niemczech, a Wayne-Anthony Griffiths w Europie. Qing Pan zna doskonale chiński rynek i jest z tym krajem kulturowo związany. Zmiany wzmacniają na tych rynkach nasz wizerunek prężnej marki premium".

Michael Renz związany jest z Audi od 1994 r. Od roku 2009 był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing na rynku niemieckim. Wcześniej sprawował funkcje kierownicze odpowiadając za sprzedaż na rynkach zamorskich, południowej Europie i na Bliskim Wschodzie. Był również odpowiedzialny za marketing centralny w Ingolstadt.

Wayne Griffiths od 1993 roku w zajmował różne stanowiska w pionie sprzedaży Audi. Przez ostatnich siedem lat kierował sprzedażą na rynkach europejskich, z wyłączeniem Niemiec. Wcześniej specjalista był również odpowiedzialny za rynki zamorskie oraz północnej i zachodniej Europy.

Qing Pan od początku 2012 roku jest wiceprezesem Audi China. Przekazanie mu ważnych obowiązków w zakresie sprzedaży i ich sprawowanie z siedziby koncernu w Ingolstadt mają na celu skoncentrowanie w jednym miejscu odpowiedzialności za największy dla Audi rynek.

Qing Pan jest zatrudniony w Grupie Volkswagen od 2007 roku. Wcześniej pracował na kilku stanowiskach kierowniczych w Azji.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane