/  / Z Macanem po rekord

Z Macanem po rekord

IBRM Samar |
null
null

Rafał Markiewicz, dyrektor marki Porsche w Volkswagen Group Polska: Pierwszy kwartał będzie dla nas bez wątpienia rekordowy pod względem liczby sprzedanych i zarejestrowanych na polskim rynku aut. Ponadto już za chwilę pojawi się w naszej ofercie model Macan. Dlatego będzie to nie tylko najlepszy kwartał, ale także najlepszy rok dla Porsche Polska.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Paweł Janas, IBRM Samar: Porsche od dawna kojarzone jest ze sportami motorowymi…
 
Rafał Markiewicz, dyrektor marki Porsche w Volkswagen Group Polska: ..i dlatego będziemy obecni na najważniejszych imprezach sportowych – Le Mans czy Porsche GT3 Cup Challenge Central Europe. Nasza pasja do sportu motorowego będzie też stopniowo znajdowała odzwierciedlenie w ofercie. Dowodem na to jest z pewnością Macan, już teraz określany jako sportowe auto z krwi i kości. W Porsche nie zabraknie również nowości technologicznych. Wystarczy wspomnieć o wersjach Hybrid plug-in, które sukcesywnie będą wkraczać do kolejnych linii modelowych.
 
Trzy czwarte zarejestrowanych w styczniu i lutym aut Porsche to samochody z homologacją ciężarową. Jesteście chyba zadowoleni z tego wyniku?
 
Oczywiście rozumiemy, że jest to okres przejściowy, ale udało nam się w pełni wykorzystać sprzyjające okoliczności. W dłuższej perspektywie cenniejsza jest jednak stabilizacja przepisów i tu spodziewamy się dalszej możliwości wzrostu sprzedaży. Pierwszy kwartał będzie dla nas bez wątpienia rekordowy pod względem liczby sprzedanych i zarejestrowanych na polskim rynku aut. Ponadto już za chwilę pojawi się w naszej ofercie Macan. Dlatego będzie to nie tylko najlepszy kwartał, ale także najlepszy rok dla Porsche Polska.
           
To ten model właśnie będzie lokomotywą sprzedaży w tym roku?
 
Jeśli mówimy o liczbach to zdecydowanie: Macan, Macan i Macan. Ale każda linia modelowa może pochwalić się nowościami. Już teraz w salonach jest Panamera z jeszcze mocniejszym silnikiem diesla o mocy 300 KM. Chwilę później pojawi się 911 Targa. Ikona designu, która nawiązuje do kultowego pierwowzoru z 1966 r. Nie można zapomnieć o nowościach z Genewy, czyli Caymanie i Boxsterze w znanej z innych modeli linii GTS.
 
Czy wprowadzenie na rynek Macana pociągnie za sobą inwestycje w rozwój sieci dealerskiej?
 
W 2015 r. mamy nadzieję gościć klientów w nowym autosalonie we Wrocławiu. Oczywiście, obecność modelu Macan stawia przed nami dalsze wyzwania, co do rozwoju, czy też rozbudowy obecnych centrów Porsche. Jest to element strategii naszej marki.
 
Jest Pan dobrej myśli co do wyników segmentu premium w tym roku?
 
Oczywiście. Segment premium w Polsce rośnie nieprzerwanie od kilkunastu lat. Jest to efekt rozwoju naszej gospodarki i coraz większej siły nabywczej obywateli. Nie bez znaczenia jest też rozbudowa oferty przez producentów, którzy starają się zaskakiwać klientów nowymi propozycjami. Jestem przekonany, że segment aut z wyższej półki czeka też ewolucja sposobów finansowania samochodów. A to też korzystnie wpłynie na rozwój rynku.

Zbieraj kasę na Porsche Macan

Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane