/  / Z assistance w serwisach Premio opony nie do zdarcia

Z assistance w serwisach Premio opony nie do zdarcia

Mondial Assistance|

Mondial Assistance obejmuje ochroną ubezpieczeniową opony Goodyear. Umowa dotyczy modeli Goodyear UltraGrip 8 lub UltraGrip 8 Performance, zakupionych w punktach serwisowych sieci Premio po 1 października.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Ochrona do końca 2013 r. przysługuje osobom posiadającym wydawany przy zakupie numerowany certyfikat ubezpieczenia.

Jeśli wymiana koła i naprawa na miejscu nie jest możliwa, ochrona ubezpieczeniowa zapewnia holowanie do najbliższego z ponad 110 serwisów Premio na terenie całej Polski. W przypadku powstania uszkodzeń wykluczających naprawę opony ubezpieczony może liczyć na dostarczenie i założenie takiego samego modelu opony w ciągu maksymalnie 48 godzin.

"Oferta ubezpieczenia opon Goodyear w punktach Premio to odpowiedź na potrzeby kierowców-klientów naszych serwisów. Proponujemy takie rozwiązanie, żeby właściciele wysokiej jakości opon Goodyear mogli poruszać się po polskich drogach w komfortowych warunkach, nawet jeśli dojdzie do nietypowego zdarzenia - mówi Marta Sobieska, retail marketing manager w Goodyear Dunlop Tires Polska.

Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje m.in. zdarzenia wywołane czynnikiem zewnętrznym, uniemożliwiającym dalszą eksploatację opony. Może to być wypadek drogowy lub kolizja z innym pojazdem, przeszkodą czy zwierzęciem albo też nieumyślne uszkodzenie przez osoby trzecie, a także (co ważne przy stanie polskich dróg) wpadnięcie w dziurę, które spowoduje uszkodzenie opony.

Kup opony, a za darmo dostaniesz...

Organizacja pomocy leży po stronie centrum operacyjnego Mondial Assistance, które pokrywa koszt usługi wraz z dojazdem pomocy na miejsce zdarzenia.

Wezwanie assistance odbywa się telefonicznie. W razie kłopotów ubezpieczony podaje swoje dane, numer gwarancji opony oraz lokalizację i typ uszkodzenia.
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane