/  / Wzrost sprzedaży Mitsubishi w Polsce

RYNEK | Wzrost sprzedaży Mitsubishi w Polsce

MMC|
null
© Mitsubishi
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Mitsubishi Motors mocno zyskuje w Polsce na popularności – przez pierwszych osiem miesięcy br. na nowy samochód spod znaku Trzech Diamentów zdecydowało się aż o 70% więcej klientów, niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Bestsellerem jest crossover Mitsubishi ASX, a na drugim miejscu w rankingu sprzedaży plasuje się znany SUV Mitsubishi Outlander.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Od początku stycznia do końca sierpnia 2014 roku z salonów Mitsubishi Motors w Polsce wyjechały 3424 samochody tej marki, co oznacza blisko 70% wzrost. Najpopularniejszy model - Mitsubishi ASX trafił do 1542 klientów, podwajając wynik z ubiegłego roku. Drugi w tabeli sprzedaży model - Outlander zyskał 914 klientów – ponad 4-krotnie więcej, niż w tym samym okresie 2013 roku. Znacząco zwiększyła się sprzedaż trzeciego najczęściej kupowanego modelu Mitsubishi – Lancera: Lancer Sedan zanotował 87% wzrost, 52% więcej klientów zakupiło Lancera Sportback a na Lancera Evolution zdecydowała się trzy razy większa liczba entuzjastów tego słynnego modelu. 2,5-krotnie wzrosła sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero a rezultat sprzedaży Mitsubishi Pajero Sport był o ponad 11% większy, niż w ciągu pierwszych 8 miesięcy ubiegłego roku.

Cieszymy się, że nasze tegoroczne premiery: Mitsubishi ASX 2015, Outlander 2014, ASX RalliArt, L200 2015 a od niedawna także hybrydowy Outlander PHEV i nowe Mitsubishi Space Star 2015 są tak ciepło przyjęte przez polskich klientów. Nie ustajemy w staraniach, aby nasza oferta wraz z cenami odpowiadały oczekiwaniom nabywców z tego ważnego rynku.” – skomentował Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.  
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane