/  / Wzrost pod dyktando Mazdy6

Wzrost pod dyktando Mazdy6

null
© Mazda
null

W całym roku ubiegłym sprzedano na polskim rynku łącznie ponad 9 300 samochodów Mazdy. Największym wzięciem wśród klientów nad Wisłą cieszyła się "szóstka".

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Ubiegły rok zakończył się dla Mazdy ogromnym sukcesem. Marka kolejny rok z rzędu odnotowała wzrost sprzedaży – o 24% (76% w 2013 r. i 77% w 2014) z wynikiem 9 335 samochodów. Dzięki temu Mazda awansowała na 14. pozycję w rankingu marek w Polsce i uzyskała 2,6% udziału rynkowego.

"2015 rok był bardzo intensywny dla Mazdy - mówi Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska. "Wprowadziliśmy do sprzedaży nową Mazdę2 i CX-3, Mazdę6 i CX-5 2015 oraz czwartą generację MX-5 – wszystkie okazały się sukcesem! Tak dużym, że nawet nie byliśmy w stanie sprostać popytowi na niektóre modele, zwłaszcza CX-3. Cieszy nas ogromnie rosnąca sprzedaż, co ważne – wciąż głównie do klientów indywidualnych, którzy poszukują marki o podobnych wartościach, z własnym pomysłem na motoryzację".

Oto wyniki uzyskane przez poszczególne modele Mazdy na polskim rynku:
- Mazda6: 2 989 rejestracji
- Mazda3: 2 932 rejestracje
- Mazda CX-5: 1 795 rejestracji
- Mazda CX-3: 643 rejestracje
- Mazda2: 618 rejestracji
- Mazda CX-9: 293 rejestracje
- Mazda MX-5: 59 rejestracji
- Mazda CX-7: 4 rejestracje
- Mazda5: 2 rejestracje
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane