/  / Wzmocnienia dla Volvo

KADRY | Wzmocnienia dla Volvo

null
null

Do zespołu Volvo Car Poland dołączyły w ostatnim czasie dwie nowe osoby – Adam Roguski oraz Łukasz Borak.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Adam Roguski będzie odpowiadał w Volvo Car Poland za standardy i rozwój sieci dealerskiej. Wcześniej pracował w polskim przedstawicielstwie Citroena i Toyoty. Od 2013 roku – jako dyrektor rozwoju sieci dealerskiej – Adam Roguski był natomiast odpowiedzialny za szeroko pojęty rozwój sieci dealerskiej marki Volkswagen Samochody Osobowe.

Wsparcie dla marketingu
Drugą nową twarzą w Volvo Car Poland jest Łukasz Borak. Przez ostatnie 4 lata pracował dla grupy PSA, gdzie odpowiadał za strategię i zakup mediów, social media oraz działania SEM, SEO i CRM dla marek Peugeot, Citroen oraz DS.

Łukasz Borak w Volvo będzie odpowiadał m.in. za tworzenie kampanii ATL i BTL oraz za szeroki wachlarz działań marketingowych.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane