/  / Wzmocnienia dla Mitsubishi

KADRY | Wzmocnienia dla Mitsubishi

null
null

Są kadrowe wzmocnienia dla działu marketingu i PR firmy Mitsubishi Motors Poland. Do grona pracowników dołączyło z "zewnątrz" dwóch specjalistów.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W maju firma Mitsubishi Motors zadecydowała o rozwoju swoich struktur poprzez stworzenie nowego działu marketingu i public relations. Stanowisko dyrektora objął Łukasz Wójcik, który do firmy wniósł kilkunastoletnie doświadczenie z zakresu branży reklamowej i motoryzacyjnej.

Nowe twarze
We wrześniu dział marketingu Mitsubishi Motors został rozszerzony ponownie. Do grona pracowników polskiego oddziału MMC dołączył Jakub Zborowski, który objął stanowisko specjalisty ds. marketingu dealerskiego. Pojawił się też Piotr Osiński – zatrudniony jako specjalista ds. e-marketingu.

W ramach awansu wewnętrznego stanowisko specjalistki ds. marketingu dealerskiego objęła natomiast Małgorzata Kardynia.

Budowanie wizerunku firmy
"Wzmocniliśmy działania promocyjne wyodrębniając z działu sprzedaży dział marketingu i PR. Bardzo się cieszę, że do doświadczonego zespołu prowadzonego przez ambitnego menadżera Łukasza Wójcika dołączyli eksperci w swojej dziedzinie. Jestem bardzo entuzjastycznie nastawiony do ich pomysłów, które przynoszą dobre wyniki - mówi Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane