/  / Wyniki sprzedaży Peugeot Polska w 2013

Wyniki sprzedaży Peugeot Polska w 2013

PEUGEOT|
null
© Peugeot
null

W roku 2013 Peugeot osiągnął w Polsce udział rynkowy na poziomie 5,47% w skumulowanej sprzedaży samochodów osobowych oraz dostawczych z liczbą 18 155 sprzedanych sztuk (rok 2012: 5,12%).

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Najwyższą dynamikę wzrostu miała sprzedaż samochodów dostawczych, która sięgnęła 33,7% w stosunku do roku poprzedzającego, dając Peugeot udział 13,59% i drugą lokatę na polskim rynku z liczbą 5 734 egzemplarzy (rok 2012: udział 10,89%).

Najpopularniejszym modelem w gamie okazał się model Peugeot 208 z liczbą 3 838 sztuk zarejestrowanych na rynku polskim. Dodatkowo, w segmencie B wspomniany model 208 względem roku 2012 zwiększył sprzedaż aż o 40%.

W roku 2014 firma Peugeot planuje kontynuację aktywności z modelem 208, a także wzmocnienie obecności w segmencie C za sprawą wprowadzonego do sprzedaży jesienią 2013 modelu 308, a także dzięki wprowadzeniu do gamy w 2014 odmiany SW.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane