/  / Warsztaty rentowności Salon i Serwis 2014

Warsztaty rentowności Salon i Serwis 2014

null
© DCG Dealer Consulting
null

Już 19 listopada odbędzie się II edycja warsztatów rentowności "Salon & Serwis". Zeszłoroczna impreza z udziałem gwiazd światowego rynku szkoleniowego Jareda Hamiltona i Steve'a Hopewella została oceniona przez samych uczestników szkolenia na blisko 9 pkt z 10 możliwych. Przekładając na skalę szkolną – mocne „5+”. W tym roku – jak odważnie zapowiadają organizatorzy i prelegenci – ma być co najmniej tak samo dobrze.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Warsztaty organizuje firma DCG Dealer Consulting – wydawca miesięcznika Dealer i organizator konferencji Kongres Dealerów oraz Forum Top100. Szkolenie dedykowane jest szefom firm dealerskich oraz osobom zarządzającym serwisem lub działem sprzedaży.

Same zajęcia zostaną podzielone na dwie odrębne, równoległe sesje: serwisową oraz sprzedażową. Dzięki temu każdy uczestnik otrzyma wiedzę w 100% dopasowaną do swoich potrzeb. To ważne szczególnie dzisiaj, gdyż ostatnie miesiące wzrostów dają nadzieję na to, że polski rynek samochodowy wchodzi w okres, w którym dwa najważniejsze działy dealerstwa zaczną wreszcie zarabiać prawdziwe pieniądze. A ciągle tkwią przecież w obu segmentach potężne możliwości podnoszenia przychodów i rentowności. Kiedy, jak nie teraz?

Cześć serwisową szkolenia poprowadzi Paul Canning, brytyjski coach i menedżer z 20-letnim doświadczeniem w motoryzacji, a w przeszłości szef i dyrektor w kilku grupach dealerskich i strukturach importera (m.in. w regionalnej dywizji Hartwell PLC, BMW Bedford i Ford Retail), gdzie regularnie osiągał efektywność serwisu na poziomie 115%.

Canning opowie o tym, jak skutecznie budować relację z klientem i zadbać jego lojalność. Czyli o czymś, co pozwala dealerskim serwisom funkcjonować latami (niezależnie od lepszej czy gorszej koniunktury). Bo stały i lojalny klient nie odejdzie od nas z powodu kilku procent rabatu, który akurat zaproponowała konkurencja, czy nawet fajnego nowego modelu, który pojawił się w innej marce.

Jak "wychować" sobie takich wiernych, zadowolonych klientów? Właśnie o tym będzie mówił Paul, a w szczególności: Jakie umiejętności powinien posiadać współczesny kierownik serwisu? Jak opracować cykl życia klienta w CRM i jak zatrzymać u siebie starszych klientów? Co mierzyć, by mieć warsztat pod kontrolą? Jak naprawiać, żeby zarobić, czyli planowanie i budżetowanie działu serwisowego? Jak skutecznie ustawić proces serwisowy od umówienia klienta do wręczenia rachunku? Podsumowując – wszystko co powinien wiedzieć menedżer serwisu, by klient do niego wracał, a serwis więcej zarabiał.

Częścią sprzedażową warsztatów zajmie się natomiast Australijczyk Ralph Howie, twórca potęgi czeskiej dywizji firmy AAA Auto, obecnie szef największej czesko-słowackiej grupy dealerskiej Auto Palace, od ponad 30 lat specjalizujący się w sprzedaży samochodów używanych. Wybór prelegenta nie jest przypadkowy, gdyż tegoroczne warsztaty sprzedażowe poświęcone będą właśnie profesjonalnemu, dealerskiemu działowi aut używanych. Biznesowi, który w wielu polskich dealerstwach stanowi ciągle "ziemię niezbadaną", ale który prawidłowo poprowadzony może zapewnić dużo wyższe marże niż salon "tradycyjny".

Jak zbudować, a później "rozpędzić" zyskowny dział "używek"? Jak planować, pozyskiwać i zarządzać sprzedażą pojazdów używanych? Jak zarabiać na pozyskanych wcześniej "używkach", czyli jak czytać wskaźniki, zarządzać ceną i "sterować" systemem wynagrodzeń załogi? W jaki sposób zarządzać zapasami, poprawić rotację stoku i maksymalizować zysk? Co zrobić, by załoga chciała sprzedawać "używki" – motywować i wynagradzać pracowników?

Na te i wiele innych pytań odpowie na szkoleniu Ralph Howie. Słowem – sprawdzona wiedza o tym, jak tworzyć i generować naprawdę zadowalający zysk w dealerskim dziale aut używanych.

Oba wystąpienia oparte będą na praktycznych przykładach z życia stacji dealerskiej, z których ustami prelegentów płynąć będą do słuchaczy ciekawe nauki i wskazówki. Dobre praktyki, do wdrożenia od zaraz, w warunkach konkretnej firmy funkcjonujące na polskim rynku.

Szczegółowy program warsztatów, cennik, formularz zgłoszeniowy oraz dodatkowe korzyści dla uczestników na dedykowanej stronie internetowej (PATRZ TUTAJ).
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane