/  / Volvo w USA idzie jak burza

Volvo w USA idzie jak burza

null
© Volvo Cars
null

W listopadzie sprzedaż samochodów marki Volvo w USA zwiększyła się o prawie 100%. Liderem popularności w gamie modelowej jest znów Volvo XC90.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W listopadzie sprzedaż samochodów marki Volvo w USA wyniosła 6 903 egzemplarze. Jak na rynek amerykański nie jest ilościowo wynik okazały, jednak na uwagę zasługuje inny fakt: w porównaniu z analogicznym miesiącem rok wcześniej dynamika wzrostu Volvo wyniosła aż 90,5%.

Na liście najpopularniejszych modeli marki pierwsze miejsce znów padło łupem Volvo XC90. Uzyskany wynik za listopad to 2 236 egzemplarzy. Dzięki temu XC90 w rankingu miesięcznym wyprzedziło drugie na liście Volvo XC60 (2 077 egzemplarzy | +26,4%).

XC60 nadal mocne
Listopadowy triumf Volvo XC90 w rankingu popularności wcale nie oznacza, że ten luksusowy SUV już wysforował się na czoło w rankingu sprzedaży marki według danych skumulowanych. Choć może się tak stać w roku 2016.

Póki co jednak, najchętniej kupowanym modelem Volvo jest na rynku amerykańskim XC60. Od stycznia do końca listopada samochód uzyskał wynik na poziomie 22 623 egzemplarzy (+31,6%).

Natomiast wspomniane wcześniej XC90 nowej generacji może pochwalić się rezultatem wynoszącym łącznie 9 530 sztuk od styczna bieżącego roku.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane