/  / Volvo to #1 w segmencie premium

Volvo to #1 w segmencie premium

null
© Volvo Cars
null

Mamy niespodziankę. Otóż w marcu to Volvo zdominowało segment modeli premium na rynku w Polsce.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W marcu zarejestrowano nad Wisłą 1 206 aut spod znaku Volvo. Największym zainteresowaniem cieszył się niezmiennie XC60. Dobrze radził sobie też najmniejszy gracz w gamie – czyli V40 oraz V40 Cross Country.

Ponadto generalny importer widzi rosnące zainteresowanie flagowym SUV-em XC90, od którego Volvo rozpoczęło przecież kompleksową wymianę całej swojej gamy modelowej.

Kolejne wzmocnienia
Aby utrzymać zainteresowanie marką, Volvo zaprezentuje w tym roku kolejne nowości. Już za kilka tygodni pojawi się zmodernizowane V40, który otrzyma przednie reflektory z charakterystycznym motywem a'la młot Thora. W szwedzkim aucie zmieniono także atrapę chłodnicy i wprowadzono nowe wzory felg, poszerzono paletę kolorów nadwozia i dodano kolejne wzory tapicerek.

Przed wakacjami do polskich salonów zawita flagowa limuzyna S90, a w połowie wakacji – kombi V90. Dla miłośników sportów motorowych przygotowano zaś krótką serię S60 Polestar i V60 Polestar z nowym silnikiem, którego moc podniesiono do 367 koni.

Pod koniec roku w salonach Volvo zadebiutuje natomiast V90 Cross Country, który zastąpi wysłużony model XC70.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane