/  / Volkswagen stawia na lepszy serwis

Volkswagen stawia na lepszy serwis

VGP|
null
© VGP
null

Volkswagen Group Polska wprowadza program certyfikacji serwisów blacharsko-lakierniczych, nadając im status Centrum Napraw Powypadkowych. Projekt ten ma na celu zapewnienie jeszcze wyższej jakości usług dla klientów.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Wraz z rozwojem technologii budowy pojazdów producenci stawiają wysokie wymagania warsztatom przy realizowaniu napraw powypadkowych. W konstrukcji samochodów Grupy Volkswagena stosuje się wiele nowoczesnych i zróżnicowanych materiałów takich jak stale wysoko-wytrzymałościowe, stopy aluminium czy też tworzywa sztuczne.

Zapewnienie naprawy zaawansowanych konstrukcyjnie pojazdów w taki sposób, aby samochód po naprawie powrócił do stanu fabrycznego oraz spełniał wysokie normy bezpieczeństwa, wymaga użycia specjalistycznych narzędzi oraz eksperckiej wiedzy.
Wyposażony w tę wiedzę oraz niezbędny sprzęt warsztatowy certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy Grupy Volkswagen spełnia najwyższe standardy naprawy i obsługi.

Wykwalifikowana kadra serwisu przywróci stan pojazdu zarówno pod względem mechanicznym, jak i wizualnym przy zastosowaniu obowiązujących technologii oraz oryginalnych części Grupy Volkswagena. Dodatkowo użytkownicy samochodów Grupy Volkswagena mogą liczyć na pomoc konsultanta (Infolinia), holowanie samochodu z miejsca wypadku, wsparcie pracowników serwisu przy niezbędnych formalnościach oraz samochód zastępczy na cały okres naprawy.

Serwisy te oferują również wykorzystanie alternatywnej technologii Clever Repair w celu przywrócenie stanu estetycznego pojazdu. Naprawa szyby czołowej po uderzeniu kamienia, naprawa elementów z tworzywa sztucznego czy też renowacja felg aluminiowych może być teraz szybka i nie musi generować wysokich kosztów.

Naprawy przeprowadzone zgodnie ze standardami oraz obsługa na najwyższym poziomie potwierdzone są wydaniem certyfikatu. Znakiem rozpoznawczym Centrum Napraw Powypadkowych jest pomarańczowy trójkąt ze ściętym lewym rogiem.
 
Pierwsze Centrum Napraw Powypadkowych zostało właśnie otwarte w Lesznie, w najbliższych dniach kolejne otwarcie nastąpi w Lubinie.

Docelowo programem certyfikacji objęte zostaną wszystkie serwisy blacharsko-lakiernicze grupy.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane